B2B Meetings

IMI Conferences olarak, çağrı merkezi sektöründeki hizmet planlamalarına daha stratejik çözümler sunmak amacıyla gerçekleştirmeye başladığımız B2B toplantılarını bu yıl farklı bir projeyle hayata geçirdik.

Perakende sektörünün ardından çağrı merkezleri için yeni bir hizmet alanı oluşturan Enerji sektörü ve tüm dünyada çağrı merkezlerinin de içine alarak devam eden BPO sürecinin sektöre etkilerini konuştuğumuz toplantılarda sektör liderlerini ağırladık. 2017 yılının ilk buluşmasında ise MÜSİAD üyelerini, çağrı merkezi sektörünün temsilcileriyle bir araya getirdik.

B2B toplantılarının beşincisinde, yeni yatırımlara ve işbirliklerine rehberlik edecek iki kuruluşun temsilcilerini çağrı merkezi yöneticileriyle buluşturduk. Başbakanlık Yatırım Destek ve Tanıtım Ajansı Proje Koordinatörü  Ahmet Cüneyt Selçuk ve Kredi Garanti Fonu İstanbul Şube Müdürü Murat Gökçe’nin önemli bilgiler paylaştığı toplantıda, yatırım stratejilerini şekillendirirken dikkat edilmesi gereken faktörler ele alındı.

Çağrı merkezi sektörü ulaştığı ekonomik büyüklük ve istihdam potansiyeliyle, ekonomiye ve bölgesel kalkınmaya katkı sağlayan en stratejik iş alanlarından biri konumunu sürdürüyor. Gerek Türkiye pazarının yabancı yatırımcılar açısından cazip konumunu devam ettirmesi, gerekse yatırımda öncelikli bölgelerde istihdam yaratma potansiyeli bulunan çağrı merkezi sektöründe bu sürekliliğin sağlanabilmesi için yerli ve yabancı yatırımcıların teşvik edilmesi büyük önem taşıyor.

Sektörün içinde bulunduğu durgunluğun aşılması aşamasında, çağrı merkezi sektörüne yeni yatırımcılar kazandırmak konusunda fırsatlar yaratmak üzere düzenlenen organizasyon farklı içeriklerle devam edecek.