B2B Meetings

IMI Conferences olarak, çağrı merkezi sektöründeki hizmet planlamalarına daha stratejik çözümler sunmak amacıyla gerçekleştirmeye başladığımız B2B toplantılarının dördüncüsünde yeni yatırımlara ve işbirliklerine rehberlik etmek üzere MÜSİAD üyelerini, çağrı merkezi sektörünün temsilcileriyle bir araya getirdik.

B2B toplantılarında, Perakende sektörünün ardından çağrı merkezleri için yeni bir hizmet alanı oluşturan Enerji sektörü ve tüm dünyada çağrı merkezlerinin de içine alarak devam eden BPO sürecinin sektöre etkilerini konuştuğumuz toplantılarda sektör liderlerini ağırladık.

2017 yılının ilk buluşması ise, Çağrı Merkezi sektörü ve MÜSİAD temsilcileri arasında iletişim platformu oluşturmak amacıyla MÜSİAD Hizmetler Sektör Kurulu ve IMI Fuarcılık işbirliğiyle organize edilen MÜSİAD- Çağrı Merkezi Çalıştayı 46 yöneticinin katılımıyla gerçekleşti.

Sektörün içinde bulunduğu durgunluğun aşılması anlamında, iş dünyası ile kurulacak yakın temasın her zamankinden daha fazla önem taşıdığı bu günlerde, çağrı merkezi sektörüne yeni yatırımcılar kazandırmak konusunda fırsatlar yaratmayı amaçlayan organizasyona dair Sonuç Bildirgesine linkten ulaşablirsiniz.