
Turkey Call Center Awards
Çağrı Merkezi Ödülleri 4 Kasım 2020 tarihinde 13. kez sahipleriyle online platformda buluştu.
Devamını OkuÇağrı Merkezi Ödülleri 4 Kasım 2020 tarihinde 13. kez sahipleriyle online platformda buluştu.
Devamını OkuGeçtiğimiz yıl, Öğrenme, Deneyimleme, Paylaşma ve Gelecek ana başlıkları altında farklı süreçleri konuşurken 2020’de ise Pandeminin Etkilerini 3 – 4 Kasım 2020’de online platform üzerinden konuştuk.
Devamını OkuÇağrı merkezi hizmetleri için kurumlara özel hizmet planlamalarına daha stratejik çözümler sunulabilmesi ve beklentilerin daha iyi analiz edilmesi amacıyla hayata geçirilen sektör buluşmaları,«E-ticaret» ve «kargo/lojistik» sektörlerini hizmet sunan kurumlarla […]
Devamını OkuBankacılık sektörünün bugününü ve geleceğini şekillendirecek olan gelişmelerin ele alındığı konferansta, BDDK, bankalar ve bankalara hizmet sunan kuruluşlar bir araya geldi. Konferansta, bankacılık sektörüne yön veren gelişmeler, dijitalleşme etkisi, […]
Devamını OkuÇağrı merkezi yöneticilerinin iş dünyasıyla buluştuğu ve 100’e yakın katılımcıyı buluşturan Call Center Executive Dinner, Türkiye’de her geçen gün büyüyen ve genişleyen Çağrı Merkezi sektörünü bir araya getirerek iletişimi […]
Devamını Oku2005 yılından itibaren sektörün en prestijli buluşma adresi konumundaki “Türkiye Çağrı Merkezi Günleri”, aynı zamanda sektörde ilk ve tek olma özelliğini taşıyor. Konferans ve fuarın eşzamanlı olarak gerçekleştirildiği etkinlik, […]
Devamını Oku