Etkinliklerimiz

Bütün Aşklar Tatlı Başlar

Müşteri Deneyimi yolculuğunda, ilk temastaki başarıyı satış sonrası süreçlerde de sürdürmek, bu devamlılığı sağlayabilmenin öncelikli koşulları arasında. Müşteri beklentilerinin şirket stratejilerine yön verdiği günümüzde, tecrübe paylaşımının öneminden yola çıkarak, […]

Devamını Oku

B2B Meetings

IMI Conferences olarak, çağrı merkezi sektöründeki hizmet planlamalarına daha stratejik çözümler sunmak amacıyla gerçekleştirmeye başladığımız B2B toplantılarını bu yıl farklı bir projeyle hayata geçirdik. Perakende sektörünün ardından çağrı merkezleri […]

Devamını Oku

Turkey Call Center Executive Dinner

Çağrı merkezi yöneticilerinin iş dünyasıyla buluştuğu ve yaklaşık 100’ün üzerinde katılımcıyı buluşturan Call Center Executive Dinner, Türkiye’de her geçen gün büyüyen ve genişleyen Çağrı Merkezi sektörünü bir araya getirerek […]

Devamını Oku

13. Contact Center Konferansı ve Fuarı

2005 yılından itibaren sektörün en prestijli buluşma adresi konumundaki “Türkiye Contact Center Konferansı ve Fuarı”, aynı zamanda sektörde ilk ve tek olma özelliğini taşıyor. Konferans ve fuarın eşzamanlı olarak […]

Devamını Oku

Etkinliklerden haberdar olun!