Etkinliklerimiz

Çağrı Merkezi / E-Ticaret -Lojistik Buluşması

Çağrı merkezi hizmetleri için kurumlara özel hizmet planlamalarına daha stratejik çözümler sunulabilmesi ve beklentilerin daha iyi analiz edilmesi amacıyla hayata geçirilen sektör buluşmaları,«E-ticaret» ve «kargo/lojistik» sektörlerini hizmet sunan kurumlarla […]

Devamını Oku

Turkey Call Center Executive Dinner

Çağrı merkezi yöneticilerinin iş dünyasıyla buluştuğu ve 100’e yakın katılımcıyı buluşturan Call Center Executive Dinner, Türkiye’de her geçen gün büyüyen ve genişleyen Çağrı Merkezi sektörünü bir araya getirerek iletişimi […]

Devamını Oku

15. Çağrı Merkezi Günleri

2005 yılından itibaren sektörün en prestijli buluşma adresi konumundaki “Türkiye Çağrı Merkezi Günleri”, aynı zamanda sektörde ilk ve tek olma özelliğini taşıyor. Konferans ve fuarın eşzamanlı olarak gerçekleştirildiği etkinlik, […]

Devamını Oku

Bütün Aşklar Tatlı Başlar

Müşteri Deneyimi yolculuğunda, ilk temastaki başarıyı satış sonrası süreçlerde de sürdürmek, bu devamlılığı sağlayabilmenin öncelikli koşulları arasında. Müşteri beklentilerinin şirket stratejilerine yön verdiği günümüzde, tecrübe paylaşımının öneminden yola çıkarak, […]

Devamını Oku

Etkinliklerden haberdar olun!