Etkinliklerimiz

Çağrı Merkezlerinde Bankacılık Çözümleri

Çağrı merkezi hizmetlerinin %17’ni oluşturan Bankacılık -finans sektöründe yaşanan gelişmeler, bankalar için olduğu kadar, bankalara hizmet sunan çağrı merkezlerini ve altyapı hizmeti sunan kurumların da 2018 yılındaki gündemini oluşturuyor. […]

Devamını Oku

B2B Meetings

IMI Conferences olarak, çağrı merkezi sektöründeki hizmet planlamalarına daha stratejik çözümler sunmak amacıyla gerçekleştirmeye başladığımız B2B toplantılarını bu yıl farklı bir projeyle hayata geçirdik. Perakende sektörünün ardından çağrı merkezleri […]

Devamını Oku

Turkey Call Center Executive Dinner

Çağrı merkezi yöneticilerinin iş dünyasıyla buluştuğu ve yaklaşık 100’ün üzerinde katılımcıyı buluşturan Call Center Executive Dinner, Türkiye’de her geçen gün büyüyen ve genişleyen Çağrı Merkezi sektörünü bir araya getirerek […]

Devamını Oku

13. Contact Center Konferansı ve Fuarı

2005 yılından itibaren sektörün en prestijli buluşma adresi konumundaki “Türkiye Contact Center Konferansı ve Fuarı”, aynı zamanda sektörde ilk ve tek olma özelliğini taşıyor. Konferans ve fuarın eşzamanlı olarak […]

Devamını Oku

Call Center Rising Star

Son 10 yılda sektörün en prestijli ödül törenine ev sahipliği yapan “Çağrı Merkezi Günleri” kapsamında, sektördeki insan kaynağını öne çıkarmak ve başarıyı ödüllendirmek hedefiyle hayata geçirilen Call Center Rising […]

Devamını Oku

Etkinliklerden haberdar olun!