Etkinliklerimiz

B2B Meetings

IMI Conferences olarak, çağrı merkezi sektöründeki hizmet planlamalarına daha stratejik çözümler sunmak amacıyla gerçekleştirmeye başladığımız B2B toplantılarını bu yıl farklı bir projeyle hayata geçirdik. Perakende sektörünün ardından çağrı merkezleri […]

Devamını Oku

Turkey Call Center Executive Dinner

Çağrı merkezi yöneticilerinin iş dünyasıyla buluştuğu ve yaklaşık 100’ün üzerinde katılımcıyı buluşturan Call Center Executive Dinner, Türkiye’de her geçen gün büyüyen ve genişleyen Çağrı Merkezi sektörünü bir araya getirerek […]

Devamını Oku

12. Contact Center Konferansı ve Fuarı

2005 yılından itibaren sektörün en prestijli buluşma adresi konumundaki “Türkiye Contact Center Konferansı ve Fuarı”, aynı zamanda sektörde ilk ve tek olma özelliğini taşıyor. Konferans ve fuarın eşzamanlı olarak […]

Devamını Oku

Call Center Rising Star

Son 10 yılda sektörün en prestijli ödül törenine ev sahipliği yapan “Çağrı Merkezi Günleri” kapsamında, sektördeki insan kaynağını öne çıkarmak ve başarıyı ödüllendirmek hedefiyle hayata geçirilen Call Center Rising […]

Devamını Oku

E-Ticaret Konferansı

E-ticaret sektörüne yön veren konuların gündeme taşındığı 4. E-Ticaret Konferansı, 2012 yılından itibaren farklı ana temalarla sektörü buluşturdu.

Devamını Oku

Turkey Call Center Executive Meeting

Dünyanın önde gelen çağrı merkezlerinin ziyaret edilerek, tecrübe paylaşımı imkânı sunmak amacıyla 2008 yılında başlatılan Turkey Executive Call Center Meetings, Dubai, Dublin, Madrid,  Amsterdam, Lizbon, Berlin ,Milano, Singapur – […]

Devamını Oku

Etkinliklerden haberdar olun!