2. Çağrı Merkezlerinde Bankacılık Çözümleri Konferansı

Çağrı merkezi hizmetlerinin %17’ni oluşturan Bankacılık -finans sektöründe yaşanan gelişmeler, bankalar için olduğu kadar, bankalara hizmet sunan çağrı merkezlerini ve altyapı hizmeti sunan kurumların da gündemini oluşturuyor.

Bankacılık sektörünün bugününü ve geleceğini şekillendiren gelişmelerin konunun taraflarınca ele alındığı konferansta, bankalar ve hizmet sunan kuruluşlar bir araya geldi.

Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) Finansal Tüketici İlişkileri Daire Başkanı Ahmet Yılmaz, Yapı Kredi Genel Müdür Yardımcısı Yakup Doğan’ın sorularını yanıtladı. Yılmaz mevzuat güncellemeleriyle birlikte çağrı merkezlerini de kapsayan birtakım düzenlemeler yapıldığını belirtti.

Konferansta, finans sektöründe sunulan çağrı merkezi hizmetleri, sektörün beklentileri, çözüm ve öneriler ele alındı.