13. Contact Center Konferansı ve Fuarı

Haliç Kongre Merkezi
19-20 EKİM 2017, 09:00 - 18:00

ETKİNLİK HAKKINDA

XIII. Türkiye Contact Center Konferansı’nın Bu Yılki Ana Teması “5 N 1G”

Bini aşkın sektör temsilcisini aynı çatı altında buluşturan ve Türkiye’nin en kapsamlı çağrı merkezi organizasyonu olan Contact Center Günleri, bu yıl 19 – 20  Ekim  2017 tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenecek.

Bu yılki ana teması  “5 N 1G” olan konferansta, Ne? Neden? Nasıl? Nerede? ve  Ne Zaman? sorularıyla çağrı merkezlerinin tüm “N”leri ele alınırken, Güvenlik de bu temanın merkezinde yer alacak.  Bina güvenliği, data güvenliği, çalışan güvenliği,  fraud, turn over, sektörel farklılıklar, fijital pazarlama ve çok daha fazlası konferans gündemine taşınacak konular arasında yer alacak.

Çağrı merkezi endüstrisinin gelişim sürecinde itici güç oluşturmak amacıyla hayata geçirilen Çağrı Merkezi Günleri Türkiye’deki sektör temsilcilerinin dünya çapındaki trendleri ve sektörel yenilikleri takip edebilmelerine olanak sunarken, eşzamanlı gerçekleşen  Çağrı Merkezi Fuarı 2 gün süresince ziyaretçilerine ev sahipliği yaparak  sektörel iletişimin en önemli adresi olmayı bu yıl da sürdürecek.

Fuar 09.00 – 17.00 saatleri arasında ücretsiz olarak ziyaret edilebilir.

Kimler Katılmalı

Çağrı Merkezi Süpervizörleri/Takım Liderleri, Satış/ Pazarlama, İş Geliştirme, Marka/Ürün, Operasyon, Help-Desk, İnsan Kaynakları, Eğitim, IT Müdürleri; Stratejik Planlamacı ve Danışmanlar, Çağrı Merkezi Altyapı Sağlayıcıları, Teknoloji Tedarikçileri

Bize Ulaşın

Konferans veya Fuarda erken kayıt indirimlerinden yararlanarak yerinizi alın. Detaylı bilgi ve kayıt için bize ulaşabilirsiniz

İçerik

Data güvenliği, iş güvenliği, fraud gibi güvenliğe dair konuların farklı konuların yanı sıra, strateji, insan kaynakları ve teknoloji başlıklarında operasyon giderlerini düşürmek ve müşteri deneyimini iyileştirmek için yeni stratejiler edineceksiniz

Etkinlik Programı

  • 10:00 – 10:15
    Açılış Sahnesi
  • 10:15 – 10:45
    Açılış Konuşması

    KONUŞMACI
    Ahmet Fethi Ayhan
    Türk Telekom Siber Güvenlik Direktörü
  • 10:45 – 11:15
    Kahve Arası
  • 11:15 – 11:15
    Ses Biyometrisi - Sesle Kimlik Doğrulama

    KONUŞMACI
    Amiram Pinto
    Kıdemli Ürün Yöneticisi, NICE
  • 11:30 – 11:45
    Müşterilerinize sosyal medya üzerinden destek vermek istiyorsunuz değil mi? İyi düşündünüz mü?

    KONUŞMACI
    Luc Francis Jacobs
    NİXXİS, CEO
  • 11:45 – 12:00
    Çağrı Merkezi’ni Müşteri Bağlılığı Merkezi’ne dönüştürmek, CX bellekleri oluşturma ihtiyacına nasıl cevap verecek?

    KONUŞMACI
    Sagar Junkal
    Ameyo, Ortadoğu Satış Müdürü
  • 12:00 – 13:30
    Öğle Yemeği
  • 13:30 – 14:15
    Panel: Çağrı Merkezlerinde Siber Güvenlik ve Data Güvenliği

    KONUŞMACI
    Yönetici: Serkan Özden
    KoçSistem, Yönetilen Güvenlik Hizmetleri Grup Yöneticisi
    Av. Ali Osman Özdilek
    Özdilek Hukuk Bürosu
    Murat Lostar
    Lostar Bilgi Güvenliği A.Ş, Genel Müdür
    Mustafa Dayıoğlu
    Tübitak, Bilgem Siber Güvenlik Enstitüsü Müdürü
    Mustafa Sansar
    Fordefence Adli Bilişim, CEO
  • 14:15 – 15:00
    Panel: İş ve İşçi Güvenliği

    KONUŞMACI
    Yönetici: Av. Ahmet Cem Akçay
    SKA Hukuk Bürosu
    Erce Baykal
    A Sınıfı İş Güvenliği Uzmanı
    Dr. Özkan Kaan Karadağ
    İstanbul Meslek Hastalıkları Hastanesi, Halk Sağlığı Uzmanı
  • 15:00 – 15:30
    Kahve Arası
  • 15:30 – 16:15
    Panel: Çağrı Merkezlerinde Turnover

    KONUŞMACI
    Yönetici: Alp Kohen
    Uniq Eğitim Danışmanlık, Kurucusu
    Korhan Göksu
    Teleperformance, CHRO
    Özge Tekalp
    TEB Müşteri Etkileşim Merkezi Direktörü
    Yrd. Doç. Dr. Yasin Öztürk
    AssisTT, İnsan Kaynakları Mükemmeliyet Merkezi Direktörü
  • 10:00 – 10:15
    Açılış Sahnesi
  • 10:15 – 10:45
    Sağlık Sunumunda Çağrı Hizmetinin Rolü

    KONUŞMACI
    Dr. Şuayip Birinci
    T.C. Sağlık Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı
  • 10:45 – 11:15
    Kahve Arası
  • 11:15 – 11:45
    Çağrı Merkezinde Siber Güvenlik – Asya Çağrı Merkezi Pazarından Alınan Dersler

    KONUŞMACI
    Augustin Du Payrat
    Avaya Singapore Pte Ltd, Bölge Direktörü
  • 11:45 – 12:00
    Süreçleri otomatikleştirmek neden bir zorunluluktur?

    KONUŞMACI
    Richard Kloosterman
    İntersoft, CEO
  • 12:00 – 13:30
    Öğle Yemeği
  • 13:30 – 14:15
    Panel: Çağrı Merkezlerinde Oyunlaştırma

    KONUŞMACI
    Yönetici: Tansu Kendirli
    Oyun Tasarımcıları Geliştiricileri, Yapım ve Yayıncıları Derneği Başkanı
    Ercan Altuğ Yılmaz,
    Gamfed Dünya Oyunlaştırma Federasyonu Türkiye Temsilcisi
    Mehmet Akgün
    Game of Call Center Kurucusu
    Tümer Gürkök
    SYS Genel Müdürü
  • 14:15 – 14:45
    Kahve Arası
  • 14:45 – 15:30
    Panel: Çağrı Merkezlerinde Sektörel Farklılıklar

    KONUŞMACI
    Yönetici: Yıldız Asılyazıcı
    Avaya, OrtaDogu, Afrika ve Turkiye Satis Muhendisleri Direktoru
    Atakan Yılmaz
    İBB, Halkla İlişkiler Müdürü
    Erdinç Yiğitel
    Etiya, Satış ve İş Geliştirme Direktörü
    Hakan Saran
    CMC, Genel Müdür Yardımcısı
  • 15:30 – 16:15
    İş Etiği, Yazılı ve Sözlü İletişimde İncelikler

    KONUŞMACI
    Gökhan Dumanlı
    İletişim ve Zarafet Uzmanı
  • 17:00 – 19:00
    Call Center Rising Star Ödül Töreni

FUAR

Çağrı Merkezi sektörünün en önemli buluşma adresi olmayı sürdüren Contact Center Expo, katılımcı firmalara eşsiz fırsatlar sunmaya devam ediyor. 2 gün süresince 9.30 – 17.00 saatleri arasında ücretsiz olarak ziyaret edilebilen fuar, 1500'e yakın ziyaretçiye ev sahipliği yapıyor.

KONUŞMACILAR

Ahmet Fethi Ayhan
Ahmet Fethi Ayhan
Türk Telekom Siber Güvenlik Direktörü
Av. Ahmet Cem Akçay
Av. Ahmet Cem Akçay
Sur&Kişnişci&Akçay Hukuk Bürosu
Av.Ali Osman Özdilek
Av.Ali Osman Özdilek
Özdilek Hukuk Bürosu, Özyeğin Üniversitesi Hukuk Fakültesi Öğretim Üyesi
Alp Kohen
Alp Kohen
Uniq Eğitim Danışmanlık, Kurucusu
Amiram Pinto
Amiram Pinto
NICE SYSTEM, Ürün Yöneticisi, RTA,
Atakan Yılmaz
Atakan Yılmaz
İBB, Halkla İlşikiler Müdürü
Augustin Du Payrat
Augustin Du Payrat
Avaya Singapur , Bölge Direktörü
Sagar Junkal
Sagar Junkal
AMEYO, SATIŞ MÜDÜRÜ
Ercan Altuğ yılmaz
Ercan Altuğ yılmaz
Gamfed Dünya Oyunlaştırma Federasyonu Türkiye Temsilcisi
Erce Baykal
Erce Baykal
A Sınıfı İş Güvenliği Uzmanı / Tehlikeli Madde Güvenlik Danışmanı
Erdinç Yiğitel
Erdinç Yiğitel
ETİYA, SATIŞ VE İŞ GELİŞTİRME DİREKTÖRÜ
Gökhan Dumanlı
Gökhan Dumanlı
İletişim ve Zarafet Uzmanı
Hakan Saran
Hakan Saran
CMC, Genel Müdür Yardımcısı
Korhan Göksu
Korhan Göksu
Teleperformance Turkey, CHRO
Luc Francis Jacobs
Luc Francis Jacobs
NIXXIS, CEO
Mehmet Akgün
Mehmet Akgün
Game of Call Center, Kurucu, Danışman
Murat Lostar
Murat Lostar
Lostar Bilgi güvenliği A.Ş, Genel Müdür
Mustafa Sansar
Mustafa Sansar
Fordefence Adli Bilişim Lab. CEO
Mustafa Dayıoğlu
Mustafa Dayıoğlu
Tübitak Bilgem Siber Güvenlik Enstitüsü Müdürü
Özge Tekalp
Özge Tekalp
TEB, Müşteri Etkileşim Merkezi Direktörü
Dr. Özkan Karadağ
Dr. Özkan Karadağ
Halk Sağlığı Uzmanı
Richard Kloosterman
Richard Kloosterman
INTERSOFT Group, CEO
Dr. Şuayip Birinci
Dr. Şuayip Birinci
T.C. Sağlık Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı
Tümer Gürkök
Tümer Gürkök
SYS, Genel Müdürü
Yıldız Asılyazıcı
Yıldız Asılyazıcı
Avaya, OrtaDoğu, Afrika ve Turkiye Satis Mühendisleri Direktörü

Etkinlik Yeri

Haliç Kongre Merkezi
19-20 EKİM 2017, 09:00 - 18:00

KAYIT FORMU

Etkinliğe katılabilmeniz için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.

* Doldurulması gerekli alan

Firma Bilgileri

Katılımcı Bilgileri


475 Euro +KDV / 1 kişi

Katkılarıyla

Etkinliklerden haberdar olun!