14. Çağrı Merkezi Teknoloji Konferansı ve Fuarı Son Kez Gerçekleşiyor

Haliç Kongre Merkezi
6 - 7 Kasım, 10:00 - 18:00

ETKİNLİK HAKKINDA

İlkini 2005 yılında gerçekleştirdiğimiz Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’nı, 14. yılında son kez gerçekleştiriyoruz.

Türkiye’nin en prestijli çağrı merkezi etkinliği olarak gerçekleştiren Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı bu yıl “teknoloji” ana temasıyla gerçekleşiyor.

2 gün süresinde 1500’e yakın ziyaretçiyi aynı çatı altında buluşturacak olan 14. yılında Çağrı Merkezi Teknoloji Konferansı ve Fuarı kapsamında, yakın gelecekte çağrı merkezlerinin de içinde olduğu birçok sektörü dönüştürecek olan gelecek nesil teknolojiler ve dönüşümün etkileri faklı oturumlarda ele alınacak.

6 -7 Kasım 2018’de Haliç Kongre Merkezi – Pera Salonu’nda düzenlenecek organizasyonda, sektörün geleceğini şekillendirmesi beklenen gelişimler konferansın ana başlıklarını oluştururken, eşzamanlı gerçekleşen fuar ise yeni dönem teknoloji çözümleri sunan firmalara ev sahipliği yapacak.

Yeni nesil dijital müşteri deneyimi, sayısal dönüşüm, Call Center çalışan performansının, yapay zeka ile optimizasyonu ve arttırılması, self servis kanallar, blockchain, nesnelerin interneti, siber güvenlik alanında yaşanan son gelişmeler ve yakın gelecekte is stratejilerine yön verecek teknolojik gelişmeler, konunun uzmanlarınca tartışılacak konular arasında yer alacak.

*KOSGEB tarafından desteklenmektedir.

 

 

 

Kimler Katılmalı

Çağrı Merkezi Yöneticileri, Satış/ Pazarlama, İş Geliştirme, Marka/Ürün, Operasyon, Help-Desk, İnsan Kaynakları, Eğitim, IT Müdürleri; Stratejik Planlamacı ve Danışmanlar, CDO'lar, Altyapı ve Teknoloji Tedarikçileri

Bize Ulaşın

Konferans veya Fuarda erken kayıt indirimlerinden yararlanarak yerinizi alın. Detaylı bilgi ve kayıt için bize ulaşabilirsiniz

İçerik

Sektörün geleceğini şekillendirmesi beklenen gelişimler ve yaşanan dönüşümün etkileri konferans içeriğini oluştururken, eşzamanlı gerçekleşen fuar ise teknoloji çözümleri sunan firmalara ev sahipliği yapacak.

Etkinlik Programı

  • Duyurulacaktır
  • Duyurulacaktır

FUAR

Çağrı Merkezi sektörünün en önemli buluşma adresi olmayı sürdüren Call Center Technology Expo, katılımcı firmalara eşsiz fırsatlar sunmaya devam ediyor. 2 gün süresince 10:00– 17.00 saatleri arasında ücretsiz olarak ziyaret edilebilen fuar, 1500'e yakın ziyaretçiye ev sahipliği yapıyor.

KONUŞMACILAR

Cavit Yantaç
Cavit Yantaç
Microsoft Ortadoğu ve Afrika Bölgesi’nde Yazılım Geliştirme Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı
Cemal Akar
Cemal Akar
Tempo Çağrı Merkezi, Genel Müdür
Cengiz Arslan
Cengiz Arslan
Yapı Kredi, CIO
Dan Mazilu
Dan Mazilu
Mediatel Data, Kurucu, Genel Müdür
Hasan Aslanoba
Hasan Aslanoba
Webnak Lojistik Kurucusu ve Melek Yatırımcı
Mehmet Gökmen
Mehmet Gökmen
Oracle, Bulut Bilişim ve Strateji Direktörü, EMEA
Ömer Arıkan
Ömer Arıkan
T-Soft, Genel Müdür
Özkan Aykut Demir
Özkan Aykut Demir
Pisano, CEO
Peter Ryan
Peter Ryan
Ryan Stratejik Danışmanlık, Genel Müdür
Sinan Dumlu
Sinan Dumlu
Dell, Genel Müdür
Tümer Gürkök
Tümer Gürkök
SYS, Genel Müdür
Prof. Dr. Zehra Çata
Prof. Dr. Zehra Çata
tazi.ai, Kurucu Ortak, İTÜ Bilgisayar ve Bilişim Fakültesi, Öğretim Üyesi
Zeynep Dereli
Zeynep Dereli
Teknoloji ve İnsan Kolejleri, Kurucusu

Etkinlik Yeri

Haliç Kongre Merkezi
6 - 7 Kasım, 10:00 - 18:00

KAYIT FORMU

Etkinliğe katılabilmeniz için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.

* Doldurulması gerekli alan

Firma Bilgileri

Katılımcı Bilgileri


200 Euro +KDV / 1 kişi


31 Ağustos tarihine kadar geçerli erken kayıt indirimidir.
Konferansa 15 gün kala yapılan kayıt iptallerinde sadece isim değişikliği kabul edilmektedir
Katkılarıyla

Etkinliklerden haberdar olun!