14. Çağrı Merkezi Teknoloji Konferansı ve Fuarı Son Kez Gerçekleşiyor

Haliç Kongre Merkezi
6 - 7 Kasım, 10:00 - 18:00

ETKİNLİK HAKKINDA

İlkini 2005 yılında gerçekleştirdiğimiz Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’nı, 14. yılında son kez gerçekleştiriyoruz.

Türkiye’nin en prestijli çağrı merkezi etkinliği olarak gerçekleştiren Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı bu yıl “teknoloji” ana temasıyla gerçekleşiyor.

2 gün süresinde 1500’e yakın ziyaretçiyi aynı çatı altında buluşturacak olan 14. yılında Çağrı Merkezi Teknoloji Konferansı ve Fuarı kapsamında, yakın gelecekte çağrı merkezlerinin de içinde olduğu birçok sektörü dönüştürecek olan gelecek nesil teknolojiler ve dönüşümün etkileri faklı oturumlarda ele alınacak.

6 -7 Kasım 2018’de Haliç Kongre Merkezi – Pera Salonu’nda düzenlenecek organizasyonda, sektörün geleceğini şekillendirmesi beklenen gelişimler konferansın ana başlıklarını oluştururken, eşzamanlı gerçekleşen fuar ise yeni dönem teknoloji çözümleri sunan firmalara ev sahipliği yapacak.

Yeni nesil dijital müşteri deneyimi, sayısal dönüşüm, Call Center çalışan performansının, yapay zeka ile optimizasyonu ve arttırılması, self servis kanallar, blockchain, nesnelerin interneti, siber güvenlik alanında yaşanan son gelişmeler ve yakın gelecekte is stratejilerine yön verecek teknolojik gelişmeler, konunun uzmanlarınca tartışılacak konular arasında yer alacak.

*KOSGEB tarafından desteklenmektedir.

 

 

Kimler Katılmalı

Çağrı Merkezi Yöneticileri, Satış/ Pazarlama, İş Geliştirme, Marka/Ürün, Operasyon, Help-Desk, İnsan Kaynakları, Eğitim, IT Müdürleri; Stratejik Planlamacı ve Danışmanlar, CDO'lar, Altyapı ve Teknoloji Tedarikçileri

Bize Ulaşın

Konferans veya Fuarda erken kayıt indirimlerinden yararlanarak yerinizi alın. Detaylı bilgi ve kayıt için bize ulaşabilirsiniz

İçerik

Sektörün geleceğini şekillendirmesi beklenen gelişimler ve yaşanan dönüşümün etkileri konferans içeriğini oluştururken, eşzamanlı gerçekleşen fuar ise teknoloji çözümleri sunan firmalara ev sahipliği yapacak.

Etkinlik Programı

  • 10:00 – 10:30
    Yapay Zeka ve Blockchain herşeyi değiştirecek

    KONUŞMACI
    Hasan Aslanoba
    Webnak Lojistik kurucusu ve Melek Yatırımcı
  • 10:30 – 11:00
    Duyurulacak

    KONUŞMACI
    Cenk Kıvılcım
    Tübisad
  • 11:00 – 11:30
    Kahve Arası
  • 11:30 – 12:00
    Digital Transformation – Sayısal Dönüşüm

    KONUŞMACI
    Sinan Dumlu
    Dell EMC Genel Müdür
  • 12:00 – 12:30
    Cisco ( Duyurulacak)

    KONUŞMACI
    Pınar Yıldız Budakoğlu
    Cisco İşbirliği Çözümleri Satış Müdürü, Türkiye ve Afrika
  • 12:30 – 13:30
    Yemek
  • 13:30 – 14:15
    Teknofelsefik Sorular

    KONUŞMACI
    Cemal Akar
    Tempo Çağrı Merkezi, Genel Müdür
    Deniz Erol
    Onicorn, Genel Müdür
  • 14:15 – 14:30
    Duyurulacak

    KONUŞMACI
    Gökcen Bircan Değerliyurt
    TSE Sistem Belgelendirme Grup Başkanı
  • 14:30 – 15:00
    Kahve Arası
  • 15:00 – 16:00
    Panel: Dijital Müşteri, Dijital Deneyim, Dijital Esnaf

    KONUŞMACI
    Gökhan Seçkin
    Kimlic, Genel Müdür
    Ömer Arıkan
    T-Soft, Genel Müdür
    Özkan Demir
    Pisano, CEO
    Zeynep Dereli
    Tink Koleji Kurucusu
    Panel Yöneticisi: Cem Sümbül
    Habertürk Teknoloji Editörü
  • 10:00 – 10:30
    Yapay zeka ile optimizasyonuyla çalışan performansının arttırılması

    KONUŞMACI
    Prof. Dr. Zehra Çataltepe
    tazi.ai Kurucu Ortak, İTÜ Bilgisayar ve Bilişim Fakültesi Öğretim Üyesi
  • 10:30 – 11:00
    Müşteri ilişkilerinde bir yapay zeka kullanımı örneği

    KONUŞMACI
    Ahmet Uzun
    NCR, Ürün Müdürü
  • 11:00 – 11:30
    Kahve Arası
  • 11:30 – 12:00
    Çağrı merkezlerinde son teknolojik gelişmeler

    KONUŞMACI
    Dan Mazilu
    Mediatel Data, Kurucu, Genel Müdür
  • 12:00 – 12:30
    Çağrı Merkezimi ne zaman bir Robot yönetecek?

    KONUŞMACI
    Luc Francis Jacobs
    Nixxis, CEO
  • 12:30 – 13:30
    Yemek
  • 13:30 – 14:00
    Çağrı Merkezleri İçin Veri Odaklı Dijital Dönüşüm

    KONUŞMACI
    Mehmet Gökmen
    Oracle, Bulut Bilişim ve Strateji Direktörü, EMEA
  • 14:00 – 14:30
    Kahve Arası
  • 14:30 – 14:45
    Analiz – Verilerin Gücünü Ortaya Çıkarma

    KONUŞMACI
    Yogev Krife
    NICE Etkileşim Analizi Çözümleri – Satış Yöneticisi
  • 14:45 – 15:30
    Panel: Technology Up-date

    KONUŞMACI
    Cavit Yantaç
    Microsoft Ortadoğu ve Afrika Bölgesi’nde Yazılım Geliştirme Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı
    Murat Apohan
    LOGO Cyber Security, Genel Müdür
    Av.Kadir Kurtuluş
    Önder Haydaroğlu
    Yapı Kredi, Altyapı ve İşletim Grup Direktörü
    Panel yöneticisi: Tümer Gürkök
    SYS, Genel Müdür
  • 15:30 – 16:00
    Duyurulacak

FUAR

Çağrı Merkezi sektörünün en önemli buluşma adresi olmayı sürdüren Call Center Technology Expo, katılımcı firmalara eşsiz fırsatlar sunmaya devam ediyor. 2 gün süresince 10:00– 17.00 saatleri arasında ücretsiz olarak ziyaret edilebilen fuar, 1500'e yakın ziyaretçiye ev sahipliği yapıyor.

KONUŞMACILAR

Cavit Yantaç
Cavit Yantaç
Microsoft Ortadoğu ve Afrika Bölgesi, Yazılım Geliştirme Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı
Cemal Akar
Cemal Akar
Tempo Çağrı Merkezi, Genel Müdür
Dan Mazilu
Dan Mazilu
Mediatel Data, Kurucu, Genel Müdür
Deniz Erol
Deniz Erol
Onicorn, Genel Müdür
Hasan Aslanoba
Hasan Aslanoba
Webnak Lojistik Kurucusu ve Melek Yatırımcı
Av. Kadir Kurtuluş
Av. Kadir Kurtuluş
Proofstack Kurucu Ortak ve Blockchain Association of Eurasia Başkanı
Luc Francis Jacobs
Luc Francis Jacobs
Nixxis, CEO
Mehmet Gökmen
Mehmet Gökmen
Oracle, Bulut Bilişim ve Strateji Direktörü, EMEA
Murat Apohan
Murat Apohan
LOGO Cyber Security, Genel Müdür
Özkan Aykut Demir
Özkan Aykut Demir
Pisano, CEO
Ömer Arıkan
Ömer Arıkan
T-Soft, Genel Müdür
Sinan Dumlu
Sinan Dumlu
Dell, Genel Müdür
Tümer Gürkök
Tümer Gürkök
SYS, Genel Müdür
Prof. Dr. Zehra Çata
Prof. Dr. Zehra Çata
tazi.ai, Kurucu Ortak, İTÜ Bilgisayar ve Bilişim Fakültesi, Öğretim Üyesi
Zeynep Dereli
Zeynep Dereli
Teknoloji ve İnsan Kolejleri, Kurucusu
Pınar Yıldız
Pınar Yıldız
Cisco İşbirliği Çözümleri Satış Müdürü, Türkiye ve Afrika
Yogev Krife
Yogev Krife
NICE Etkileşim Analizi Çözümleri – Satış Yöneticisi

Etkinlik Yeri

Haliç Kongre Merkezi
6 - 7 Kasım, 10:00 - 18:00

KAYIT FORMU

Etkinliğe katılabilmeniz için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.

* Doldurulması gerekli alan

Firma Bilgileri

Katılımcı Bilgileri


1400 TL +KDV / 1 kişi


Konferansa 15 gün kala yapılan kayıt iptallerinde sadece isim değişikliği kabul edilmektedir
Katkılarıyla

Etkinliklerden haberdar olun!