13. Contact Center Konferansı ve Fuarı

Haliç Kongre Merkezi
19 Ekim 2017 , 20 Ekim 2017 , 09:00 - 18:00

ETKİNLİK HAKKINDA

XIII. Türkiye Contact Center Konferansı’nın Bu Yılki Ana Teması “5 N 1G”

Bini aşkın sektör temsilcisini aynı çatı altında buluşturan ve Türkiye’nin en kapsamlı çağrı merkezi organizasyonu olan Contact Center Günleri, bu yıl 19 – 20  Ekim  2017 tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenecek.

Bu yılki ana teması  “5 N 1G” olan konferansta, Ne? Neden? Nasıl? Nerede? ve  Ne Zaman? sorularıyla çağrı merkezlerinin tüm “N”leri ele alınırken, Güvenlik de bu temanın merkezinde yer alacak.  Bina güvenliği, data güvenliği, çalışan güvenliği,  fraud, turn over, sektörel farklılıklar, fijital pazarlama ve çok daha fazlası konferans gündemine taşınacak konular arasında yer alacak.

Çağrı merkezi endüstrisinin gelişim sürecinde itici güç oluşturmak amacıyla hayata geçirilen Çağrı Merkezi Günleri Türkiye’deki sektör temsilcilerinin dünya çapındaki trendleri ve sektörel yenilikleri takip edebilmelerine olanak sunarken, eşzamanlı gerçekleşen  Çağrı Merkezi Fuarı 2 gün süresince ziyaretçilerine ev sahipliği yaparak  sektörel iletişimin en önemli adresi olmayı bu yıl da sürdürecek.

Fuar 09.00 – 17.00 saatleri arasında ücretsiz olarak ziyaret edilebilir.

Kimler Katılmalı

Çağrı Merkezi Süpervizörleri/Takım Liderleri, Satış/ Pazarlama, İş Geliştirme, Marka/Ürün, Operasyon, Help-Desk, İnsan Kaynakları, Eğitim, IT Müdürleri; Stratejik Planlamacı ve Danışmanlar, Çağrı Merkezi Altyapı Sağlayıcıları, Teknoloji Tedarikçileri

Bize Ulaşın

Konferans veya Fuarda erken kayıt indirimlerinden yararlanarak yerinizi alın. Detaylı bilgi ve kayıt için bize ulaşabilirsiniz

İçerik

Data güvenliği, iş güvenliği, fraud gibi güvenliğe dair konuların farklı konuların yanı sıra, strateji, insan kaynakları ve teknoloji başlıklarında operasyon giderlerini düşürmek ve müşteri deneyimini iyileştirmek için yeni stratejiler edineceksiniz

Etkinlik Programı

  • Duyurulacak

    Detay

  • 10:00 – 18:00
    Başlangıç 2

    Detay 2

FUAR

Çağrı Merkezi sektörünün en önemli buluşma adresi olmayı sürdüren Contact Center Expo, katılımcı firmalara eşsiz fırsatlar sunmaya devam ediyor. 2 gün süresince 9.30 – 17.00 saatleri arasında ücretsiz olarak ziyaret edilebilen fuar, 1500'e yakın ziyaretçiye ev sahipliği yapıyor.

KATILIMCILAR

Assistt
Avaya
Biltam
Bircom
CMC
Etiya
Intersoft
İstanbul Büyükşehir Belediyesi
Jabra
NCR
Onsoft
SYS
Teleperformance
Teknofix

Etkinlik Yeri

Haliç Kongre Merkezi
19 Ekim 2017, 09:00 - 18:00

KAYIT FORMU

Etkinliğe katılabilmeniz için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.

* Doldurulması gerekli alan

Firma Bilgileri

Katılımcı Bilgileri


350 Euro +KDV / 1 kişi

Katkılarıyla

Etkinliklerden haberdar olun!