FMCG & Retail – Çağrı Merkezi Buluşması

MODA DENİZ KULÜBÜ
21 Ağustos 2019, 13:30 - 17:00

ETKİNLİK HAKKINDA

Çağrı merkezi hizmetleri için kurumlara özel hizmet planlamalarına daha stratejik çözümler sunulabilmesi ve beklentilerin daha iyi analiz edilmesi amacıyla hayata geçirilen sektör buluşmaları, FMCG ve Perakende sektörlerini hizmet sunan kurumlarla buluşturuyor.

Perakende ve FMCG sektörlerine yönelik çağrı merkezi hizmetlerinin geliştirilmesi ve müşteri memnuniyeti sağlanması yönünde beklentiler, yasal düzenlemeler, sektörün kendine has dinamikleri, Yeni hukuksal düzenlemeler, kalite değerlendirme süreçleri, dijitalleşme süreçlerine dair uygulamalar görüş ve öneriler, tüketici şikayetlerinin yönetimi konularının ele alınacağı toplantıda elde edilen veriler, sektöre özel hizmet planlaması için oluşturulacak stratejilere yön verecek.

KAYIT FORMU

Etkinliğe katılabilmeniz için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.

* Doldurulması gerekli alan

Firma Bilgileri

Katılımcı Bilgileri


200 TL +KDV / 1 kişi


15 gün kala yapılan kayıt iptallerinde sadece isim değişikliği kabul edilmektedir
Katkılarıyla

Etkinliklerden haberdar olun!