Çağrı Merkezlerinde Sigorta Sektörüne Yönelik Çözümler

FAIRMONT QUASAR
26 EYLÜL 2018, 10:00 - 15:30

ETKİNLİK HAKKINDA

 

Hizmet planlamalarında yasal düzenlemelerin belirleyici faktörler arasında yer aldığı  sigorta sektöründeki son düzenlemeler, Sigorta sektörü için olduğu kadar,  sektöre hizmet sunan çağrı merkezlerinin gündemini oluşturuyor.

Outsoutce, teknoloji ve sigorta firmalarının temsilcilerini buluşturan etkinlikte,  sigorta sektörüne yön veren yeni gelişmeler, yeni teknolojiler, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun etkileri, müşteri beklentileri ve tüm bunların hizmet planlamalarına etkileri ele alınan konular arasında yer alacak.

Etkinlik Programı

  • 10:00 – 10:15
    Açılış
  • 10:15 – 10:45
    Kişisel verilerin gizliliği ve sektöre dair hukuksal düzenlemeler
  • 10:45 – 11:15
    Kahve Arası
  • 11:15 – 12:00
    Panel: Sigorta sektörüne yönelik Outsource hizmetleri
  • 12:00 – 13:00
    Öğle Yemeği
  • 13:00 – 13:30
    Sigorta sektörüne yönelik Teknoloji çözümleri
  • 13:30 – 14:00
    Kahve Arası
  • 14:00 – 14:45
    Panel: Sigorta Sektörü paneli
  • 14:45 – 15:15
    Başarı Hikayesi

Etkinlik Yeri

FAIRMONT QUASAR
26 EYLÜL 2018, 10:00 - 15:30

KAYIT FORMU

Etkinliğe katılabilmeniz için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.

* Doldurulması gerekli alan

Firma Bilgileri

Katılımcı Bilgileri


100 Euro +KDV / 1 kişi (*)


Ağustos sonuna kadar geçerli erken kayıt indirimidir.
(*)Konferansa 15 gün kala yapılan kayıt iptallerinde sadece isim değişikliği kabul edilecektir.
Katkılarıyla

Etkinliklerden haberdar olun!