Banka ve Sigorta İletişim Merkezlerinde Son Gelişmeler

ONLINE
25 Şubat 2021, 14:00 - 16:00

ETKİNLİK HAKKINDA

İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ!

İletişim Merkezi hizmetlerinin önemli bir bölümünü oluşturan Bankacılık ve Sigorta sektöründe yaşanan gelişmeler, banka ve sigortalar için olduğu kadar, iletişim merkezi ve altyapı hizmeti sunan kurumların gündemini oluşturuyor.

Bu bağlamda konferansta, banka ve sigorta sektörüne yön veren gelişmeler, dijitalleşme etkisi, verimli bir outsource ortaklığı için gereken stratejiler, Covid-19 salgını ile Dijital Onboarding etkileri ve yeni düzenlemeleri, sektörünün müşteri memnuniyetine yönelik stratejileri, yasal ve hukuksal düzenlemelerin hizmet planlamalarına etkileri konuşulacak.

Çağrı Merkezleri yerini İletişim Merkezlerine bıraktı.

İletişim Merkezleri artık ana hizmet birimlerine dönüyor , bu dönüşüm 2021 ‘in ilk konferansı ile başladı ; Banka ve Sigorta İletişim Merkezleri Konferansında bir aradaydık.

 

Etkinlik Programı

  • 14:00 – 14:05
    Banka ve Sigorta İletişim Merkezleri Konferansına Hoşgeldiniz
  • 14:05 – 14:20
    Açılış Konuşması: BDDK, Bilgi Sistemleri Uyum Daire Başkanı - Mustafa Aydın

    Yeni Nesil Bankacılıkta İletişim Merkezlerinin Artan Önemi

    KONUŞMACI
    Mustafa Aydın
    BDDK, Bilgi Sistemleri Uyum Daire Başkanı
  • 14:20 – 15:20
    Bankacılık Paneli

    Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında yönetmelik ile birlikte gelen düzenlemelerin iletişim merkezlerine olan etkileri.

    KONUŞMACI
    Barış Bağcı
    Deloitte, Ortak
    Gürhan Çam
    Denizbank, Dijital Kuşak Bankacılığı Grup Müdürü
    Yakup Sezer
    Insha Ventures, CEO
  • 15:25 – 15:40
    Açılış Konuşması: Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu Başkan Yardımcısı Uluç İçöz

    Sigortacılık Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu’nun Yapısı ve Vizyonu

    KONUŞMACI
    Uluç İçöz
    Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu Başkan Yardımcısı
  • 15:40 – 16:00
    Sigorta Oturumu

    Pandemi döneminde Çağrı Merkezlerinde iletişimin gücü “Pandemi döneminde çağrı merkezlerinde dönüşüm ve uyumlanma süreci

    KONUŞMACI
    Emre Canpolat
    Atos Project & Service Delivery Manager
    Burak Yurtsever
    Avivasa Customer Support Center Manager

Konuşmacılar

Barış Bağcı
Barış Bağcı
Deloitte, Ortak
Burak Yurtsever
Burak Yurtsever
Avivasa, Customer Support Center Manager
Emre Canpolat
Emre Canpolat
Atos, Project & Service Delivery Manager
Gürhan Çam
Gürhan Çam
Denizbank, Dijital Kuşak Bankacılığı Grup Müdürü
Mustafa Aydın
Mustafa Aydın
BDDK, Bilgi Sistemleri Uyum Daire Başkanı
Uluç İçöz
Uluç İçöz
Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu Başkan Yardımcısı
Yakup Sezer
Yakup Sezer
Insha Ventures, CEO
Katkılarıyla

Etkinliklerden haberdar olun!