Bütün Aşklar Tatlı Başlar

FAIRMONT QUASAR
15 Mayıs 2019, 10:00 - 16:00

ETKİNLİK HAKKINDA

Bütün aşklar tatlı başlar; önemli olan aynı tatta sürdürebilmektir!

Gelişen teknoloji ve çeşitlenen iletişim kanallarıyla birlikte müşteri ile iletişim sürecinin eskisinden daha zor ve karmaşık olduğu düşünüldüğünde, bu aşkı sürdürebilmek her zamankinden daha zorlu bir süreci gerektiriyor.

Müşteri Deneyimi yolculuğunda, ilk temastaki başarıyı satış sonrası süreçlerde de sürdürmek, bu devamlılığı sağlayabilmenin öncelikli koşulları arasında.

Müşteriler, duygusal bağ kurabildiği markalara bağlanmaya daha yatkın. Peki markalar bu bağı sadakate dönüştürmek, müşteriye kendini özel hissettirmek ve  uzun soluklu ilişkiler kurabilmek için neler yapıyor?

Müşteri beklentilerinin şirket stratejilerine yön verdiği günümüzde, tecrübe paylaşımının öneminden yola çıkarak, hizmet veren kurumlar, kendilerini başarıya götüren stratejileri müşterileriyle birlikte yaktaracaklar.

Kimler Katılmalı

Müşteri Hizmetlerini geliştirmek ve karlılığı arttırmak isteyen farklı sektörlerin üst ve orta düzey yöneticileri, Satış & Pazarlama, IT, İş Geliştirme, CRM, Çağrı Merkezi ve Müşteri Deneyimi Yöneticileri,

İçerik

Müşeri ile kurulan iletişim sürecinde başarılı sağlayan kurumların sırları, müşteri beklentilerinin saptanması, ihtiyaca uygun çözümlerin kurgulanması ve elde edilen başarı ya da başarısızlık deneyimleri

Bize Ulaşın

Detaylı bilgi almak için; ceyhantasci@imiconferences.com.tr handeakus@imiconferences.com.tr

Etkinlik Programı

  • 09:30 – 09:45
    Açılış
  • 09:45 – 10:00
    Duyurulacak
  • 10:00 – 10:15
    Sigorta Sektöründe Müşteri Deneyimi Yönetimi

    KONUŞMACI
    Berkant Dişçigil, Avivasa Genel Müdür Yardımcısı
  • 10:15 – 10:35
    Çoklu Kanal Müşteri Deneyimi Tasarımı

    KONUŞMACI
    Kerem Bozokluoğlu, Insider, Partner Success Team Director
  • 10:35 – 11:05
    ATOS Müşterileri anlatıyor
  • 11:10 – 11:30
    Kahve Molası
  • 11:30 – 12:00
    Telekom ve Bankacılık sektöründe Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • 12:00 – 12:20
    Tüketici Davranışları Araştırma Sonuçları

    KONUŞMACI
    Abdülkadir Sıcakyüz, AGS Global İcra Kurulu Başkanı
  • 12:20 – 13:30
    Öğle Yemeği
  • 13:30 – 14:00
    Nihai Tüketiciler Ne Düşünüyor?
  • 14:00 – 14:30
    Bankacılık Sektöründe Müşteri Şikayetleri

    KONUŞMACI
    Ahmet Yılmaz, BDDK Finansal Tüketici İlişkileri Daire Başkanı
    Bülent Şenver, Türklider Merkezi Kurucu Başkanı
  • 14:30 – 15:00
    Formalis müşterileri anlatıyor
  • 15:00 – 15:20
    Kahve Molası
  • 15:20 – 15:35
    Duyurulacak
  • 15:35 – 15:50
    Yaratıcı Bünyelerde Müşteri Deneyimi

    KONUŞMACI
    Samet Ensar Sarı, Altavia Dekatlon Kurucu Otağı
  • 15:50 – 16:05
    Müşteri Deneyiminde ve Dijital Dönüşümde Yapay Zeka ve Doğal Dil İşlemenin Gücü

    KONUŞMACI
    Tanel Temel, Artiwise Genel Müdürü
  • 16:05 – 16:15
    Kapanış

KONUŞMACILAR

Ahmet Yılmaz
Ahmet Yılmaz
BDDK Finansal Tüketici İlişkileri Daire Başkanı
Berkant Dişcigil
Berkant Dişcigil
Avivasa Genel Müdür Yardımcısı
Bülent Şenver
Bülent Şenver
Türklider Merkezi Kurucusu
Kerem Bozokluoğlu
Kerem Bozokluoğlu
Partner Success Team Director
Samet Ensar Sarı
Samet Ensar Sarı
Altavia Dekatlon Kurucu Otağı
Tanel Temel
Tanel Temel
Artiwise Genel Müdürü

Etkinlik Yeri

FAIRMONT QUASAR
15 Mayıs 2019, 10:00 - 16:00

KAYIT FORMU

Etkinliğe katılabilmeniz için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.

* Doldurulması gerekli alan

Firma Bilgileri

Katılımcı Bilgileri



30 Nisan'a kadar 1 kişilik katılım ücreti:
650 TL +KDV
475 TL + KDV


Konferansa 15 gün kala yapılan kayıt iptallerinde sadece isim değişikliği kabul edilmektedir
Katkılarıyla

Etkinliklerden haberdar olun!