Çağrı Merkezi – E-Ticaret / Kargo-Lojistik Buluşması

Fairmont Quasar
11 Mart 2020, 09:30 - 12:30

ETKİNLİK HAKKINDA

Çağrı merkezi hizmetleri için kurumlara özel hizmet planlamalarına daha stratejik çözümler sunulabilmesi ve beklentilerin daha iyi analiz edilmesi amacıyla hayata geçirilen sektör buluşmaları,«E-ticaret» ve «kargo/lojistik» sektörlerini hizmet sunan kurumlarla buluşturuyor.

E-ticaret ve lojistik sektörlerinde müşteri memnuniyeti sağlanması yönünde beklentiler, yasal düzenlemeler, sektörün kendine has dinamikleri, 2020’de her iki sektörü bekleyen gelişmeler, dijitalleşme süreçlerine dair uygulamalar,  çağrı merkezi hizmetlerinin geliştirilmesi, görüş ve öneriler ve tüketici şikayetlerinin yönetimi ele alınacak konular arasında…

 

Etkinlik Programı

  • 09:00 – 09:30
    Hoşgeldiniz
  • 09:30 – 10:15
    Panel: E-ticaret/ 2020'de sektör nereye gidiyor? Müşteri artık eskisi gibi değil

    KONUŞMACI
    Murat Günay
    Modanisa, Müşteri Hizmetleri Direktörü
    Murat Akgöz
    E-bebek, Satış Sonrası Hizmetler Müdürü
    Taner Timirci
    Hepsiburda, Operasyon Grup Başkanı
  • 10:15 – 11:00
    Panel: Kargo Lojistik / 2020'de sektör nereye gidiyor? Müşteri artık eskisi gibi değil

    KONUŞMACI
    Bülent Kendir
    MNG, Çağrı Merkezi Müdürü
    Volkan Demiroğlu
    DHL, Genel Müdür Yardımcısı
    Umut Aytekin
    HepsiJet, CEO
    Moderatör: İlker Tekin
    N11, Müşteri Deneyimi Direktörü
  • 11:00 – 11:30
    Kahve Molası
  • 11:30 – 12:00
    Panel: E-Ticaret ve Lojistik sektörlerinde Müşteri Deneyimi
  • 12:00 – 12:30
    Lojistik+ E-ticaret başarı hikayesi, çözüm nerde?

KAYIT FORMU

Etkinliğe katılabilmeniz için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.

* Doldurulması gerekli alan

Firma Bilgileri

Katılımcı Bilgileri



Şubat sonuna kadar 1 kişilik katılım ücreti:

400 TL + KDV


Konferansa 15 gün kala yapılan kayıt iptallerinde sadece isim değişikliği kabul edilmektedir
Katkılarıyla

Etkinliklerden haberdar olun!