Çağrı Merkezi & E-Ticaret / Kargo-Lojistik Buluşması

Fairmont Quasar
11 Mart 2020, 09:30 - 12:30

ETKİNLİK HAKKINDA

Çağrı merkezi hizmetleri için kurumlara özel hizmet planlamalarına daha stratejik çözümler sunulabilmesi ve beklentilerin daha iyi analiz edilmesi amacıyla hayata geçirilen sektör buluşmaları,«E-ticaret» ve «kargo/lojistik» sektörlerini hizmet sunan kurumlarla buluşturuyor.

E-ticaret ve lojistik sektörlerinde müşteri memnuniyeti sağlanması yönünde beklentiler, yasal düzenlemeler, sektörün kendine has dinamikleri, 2020’de her iki sektörü bekleyen gelişmeler, dijitalleşme süreçlerine dair uygulamalar,  çağrı merkezi hizmetlerinin geliştirilmesi, görüş ve öneriler ve tüketici şikayetlerinin yönetimi ele alınacak konular arasında…

 

KAYIT FORMU

Etkinliğe katılabilmeniz için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.

* Doldurulması gerekli alan

Firma Bilgileri

Katılımcı Bilgileri



Ocak sonuna kadar 1 kişilik katılım ücreti:

300 TL + KDV


Konferansa 15 gün kala yapılan kayıt iptallerinde sadece isim değişikliği kabul edilmektedir
Katkılarıyla

Etkinliklerden haberdar olun!