Çağrı Merkezi alanında Türkiye’nin ilk ve en geniş kapsamlı organizasyonu niteliği taşıyan Türkiye Çağrı Merkezi Günleri, bu yıl yeni bir konseptle ve yeni yerinde katılımcılarını buluşturacak.
2 gün süresinde «Learning», «Experience», «Sharing» ve «Future» ana başlıkları altında 4 kategoride sunumların yapılacağı organizasyon, Çağrı Merkezinin ötesinde, CRM ve omlichannnel stratejiler başta olmak üzere müşteriye dokunan tüm süreç ve altyapıları kapsayan bir içeriğe sahip olacak.
Konferansla eşzamanlı olarak, sektörün önde gelen kurumları fuaye alanında ürün ve hizmetlerini sergileme imkanına sahip olacaklar.
SERGİ ALANI
Çağrı Merkezi sektörünün en önemli buluşma adresi olmayı sürdüren Türkiye Çağrı Merkezi Günleri, katılımcı firmalara eşsiz fırsatlar sunmaya devam ediyor. 2 gün süresince 10:00– 17.00 saatleri arasında ücretsiz olarak ziyaret edilebilen sergi, 800’e yakın ziyaretçiye ev sahipliği yapacak
Alonet Callart Mediatel Data SYS
Çağrı Merkezi Yöneticileri, Satış/ Pazarlama, İş Geliştirme, Marka/Ürün, Operasyon, Help-Desk, İnsan Kaynakları, Eğitim, IT Müdürleri; Stratejik Planlamacı ve Danışmanlar, CDO'lar, Altyapı ve Teknoloji Tedarikçileri
Konferans veya Sergi alanında erken kayıt indirimlerinden yararlanarak yerinizi alabilirsiniz. Detaylı bilgi ve kayıt için bize ulaşabilirsiniz
Learning, Experience, Sharing ve Future ana başlıkları altında 4 kategoride sunumların yapılacağı organizasyon, CRM ve omlichannnel stratejiler başta olmak üzere müşteriye dokunan tüm süreç ve altyapıları kapsayacak
Etkinliğe katılabilmeniz için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.