Çağrı Merkezlerinde Bankacılık Sektörü ve Regülasyonların Etkileri

FAIRMONT QUASAR
27 Şubat 2019, 10:00 - 16:00

ETKİNLİK HAKKINDA

Çağrı merkezi hizmetlerinin önemli bir bölümünü oluşturan Bankacılık / Finans sektöründe yaşanan gelişmeler, bankalar için olduğu kadar, bankalara hizmet sunan çağrı merkezlerini ve altyapı hizmeti sunan kurumların  gündemini oluşturmay devam ediyor.

Bankacılık sektörünün bugününü ve geleceğini şekillendirecek olan gelişmeleri konunun taraflarınca ele alacağımız konferansta, bankalar ve bankalara hizmet sunan kuruluşlar bir araya geldi.

Outsource çağrı merkezleri ve teknoloji altyapısı sunan firmalar bu aşamada ne gibi çözümler sunabilir?2019’da sektörü bekleyen gelişmeler neler? Bankacılıkta verimli bir outsource ortaklığı için neler yapılmalı? (Bankacılık sektöründeki hizmet planlamalarında outsource firmalarının rolü, daha stratejik çözümler için karşılıklı beklentilerin analiz edilmesi ve öneriler)

Tüm bu soruların yanıt bulduğu konferans  27 Şubat tarihinde Fairmont Quasar Hotel İstanbul’da katılımcılarını buluşturuyor

KONUŞMACILAR

Ahmet Baş
Ahmet Baş
Türkiye İş Bankası, Dijital Bankacılık Operasyonları Bölüm Müdürü
Ahmet Yılmaz
Ahmet Yılmaz
BDDK, Finansal Tüketici İlişkileri Daire Başkanı
Dr. Okan Acar
Dr. Okan Acar
Kuveyt Türk Dijital Dönüşüm Grup Müdürü
Yakup Doğan
Yakup Doğan
Yapı Kredi, Alternatif Dağıtım Kanalları Genel Müdür Yardımcısı

KAYIT FORMU

Etkinliğe katılabilmeniz için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.

* Doldurulması gerekli alan

Firma Bilgileri

Katılımcı Bilgileri


20 Ocak tarihine kadar 350 TL +KDV / 1 kişi


Konferansa 15 gün kala yapılan kayıt iptallerinde sadece isim değişikliği kabul edilmektedir
Katkılarıyla

Etkinliklerden haberdar olun!