Çağrı merkezlerinde enerji sektörüne yönelik çözümler

Fairmont Hotel
29 Mart 2018, 10:00 - 15:00

ETKİNLİK HAKKINDA

 

Hizmet planlamalarında regülasyonların temel etkenlerden biri olduğu enerji sektöründeki son düzenlemeler, tüketici memnuniyetini en öncelikli konular arasına taşıdı. Bu doğrultuda, EPDK regülasyonları, enerji sektörü için olduğu kadar sektöre hizmet sunan çağrı merkezlerinin de 2018 yılındaki gündemini oluşturuyor.

Outsoutce, teknoloji ve enerji firmalarının yetkililerini buluşturan Enerji Piyasası Denetleme Kurulu Grup Başkanı Çetin Kayabaş’ın da konuşmacılar arasında yer aldığı  etkinlikte, regülasyonlar konusundaki son gelişmeler ve enerji sektörünü bekleyen yenilikler katılımcılarla paylaşıldı.

KİMLER KATILMALI

Enerji Dağıtım ve Satış Şirketleri, Outsource çağrı merkezleri, Altyapı çözümleri sunan firmalar, İnsan Kaynakları Yöneticileri, Operasyon Yöneticileri, BT Yöneticileri, Hukuk departmanları

BİZE ULAŞIN

Enerji sektörünün bugününü ve geleceğini şekillendirecek olan gelişmeleri konunun taraflarınca ele alacağımız bu önemli buluşmada yerinizi almak için bize ulaşabilirsiniz.

İÇERİK

Enerji sektöründe kullanıcıları ve hizmet verenleri bekleyen yenilikler, enerji piyasasının müşteri memnuniyeti konusunda planlamaları ve çağrı merkezlerinin bu hizmet planlamalarının neresinde olduğu gibi sorular yanıt bulacak.

Etkinlik Programı

  • 10:00 – 10:45
    Açılış: EPDK Grup Başkanı Çetin Kayabaş
  • 10:45 – 11:15
    Kahve Arası
  • 11:15 – 12:00
    Panel 1: Outsource

    KONUŞMACI
    Hakan Saran
    CMC, Genel Müdür Yardımcısı
    Okan Gözütok
    Atos, Direktör, İş Süreçleri Dış Kaynak Kullanımı Hizmetleri
    Vildan Çal Özel
    Comdata, Genel Müdür Yardımcısı
    Yönetici: Asude Soyaslan
    Enerjisa Müşteri İlişkileri & Çağrı Merkezi Müdürü
  • 12:00 – 12:45
    Panel: 2 Teknoloji

    KONUŞMACI
    Barış Öztok
    Koçsistem, Genel Müdür Yardımcısı
    Mehmet Karadeniz
    ADM Elektrik Dağıtım, Bilişim Teknolojileri Müdürü
    Murat Gezen
    İsnet Kurumsal Satış Yöneticisi
    Yönetici: Ayşe Kılıçaslan
    Avaya Genel Müdürü
  • 12:45 – 13:30
    Öğle Yemeği
  • 13:30 – 14:15
    Panel 3: Enerji sektörü Ne Düşünüyor

    KONUŞMACI
    Efsun Ergin
    Sedaş, Müşteri İletişim & Koordinasyon Sorumlusu
    Mustafa Taşdemir
    Kcetaş, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Direktörü
    Savaş Kılıçer
    CK Boğaziçi Müşteri Çözüm Merkezi Müdürü
    Ali Murat Alkanlı
    Arvato, Hizmet ve Çözüm Geliştirmeden Sorumlu İcra Kurulu Üyesi

KONUŞMACILAR

Ali Murat Alkanlı
Ali Murat Alkanlı
Arvato, Hizmet ve Çözüm Geliştirmeden Sorumlu İcra Kurulu Üyesi
Ayşe Kılıçaslan
Ayşe Kılıçaslan
avaya türkiye, Genel Müdür
Asude Soyaslan
Asude Soyaslan
Enerjisa Elektrik Dağıtım Şirketleri, Müşteri İlişkileri ve Çağrı Merkezi Müdürü
Barış Öztok
Barış Öztok
KoçSistem, Satış Genel Müdür Yardımcısı
Çetin Kayabaş
Çetin Kayabaş
EPDK, Grup Başkanı
Efsun Ergin
Efsun Ergin
Sedaş, Müşteri İletişim & Koordinasyon Sorumlusu
Hakan Saran
Hakan Saran
CMC, Genel Müdür Yardımcısı
Mehmet Karadeniz
Mehmet Karadeniz
ADM Elektrik Dağıtım, Bilişim Teknolojileri Müdürü
Murat Gezen
Murat Gezen
İsnet, Kurumsal Satış Yöneticisi
Mustafa Taşdemir
Mustafa Taşdemir
Kcetaş, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Direktörü
Okan Gözütok
Okan Gözütok
Atos, Direktör, İş Süreçleri Dış Kaynak Kullanımı Hizmetleri
Savaş Kılıçer
Savaş Kılıçer
CK Boğaziçi Müşteri Çözüm Merkezi Müdürü
Vildan Çal Özel
Vildan Çal Özel
Comdata Türkiye / Teknoloji ve Çözüm Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı

KAYIT FORMU

Etkinliğe katılabilmeniz için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.

* Doldurulması gerekli alan

Firma Bilgileri

Katılımcı Bilgileri


125 Euro +KDV / 1 kişi

Katkılarıyla

Etkinliklerden haberdar olun!