Call Center Awards

FAIRMONT QUASAR
6 Kasım 2019, -

ETKİNLİK HAKKINDA

Çağrı merkezi sektörünün ilk ve tek ödül organizasyonu niteliğindeki Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri, sektörün en iyilerini bir kez daha aynı çatı altında buluşturuyor.

Çağrı merkezi sektörü her geçen yıl, hızla değişen müşteri talepleri karşısında yeni iletişim kanallarıyla hizmet sunmak ve bu süreci yönetmek konusunda etkileyici bir performans ortaya koymaya devam ediyor.

Rekabeti ve sektörel gelişimi teşvik ederek uzun vadede önemli kazanımlar sağlayan organizasyon, kazanan kurumlar açısından yarattığı motivasyonu sektörel düzeye taşımak açısından da tartışmasız bir öneme sahip. Ödüllendirilen başarının, sektörün toplam başarısını yükselten ve yaratıcılığı tetikleyen faktörlerden biri olduğunun bilinciyle hayata geçirdiğimiz ödül töreni ile, başarılı çalışmalar yürüten kişi ve kuruluşları ödüllendirerek gelişim sürecine destek olmayı hedefliyoruz.

Kazanan firmalar için önemli bir prestij sembolü konumuna gelen ödül töreni; ilk yılından bu yana farklı sektörlere hizmet veren farklı büyüklüklerdeki 153 kuruluşa ev sahipliği yaparken, 49 firma en iyiler arasında yer alma başarısını elde etti.

Sizleri de kurumunuzun başarılarını ve çağrı merkezi performansını ölçümleme fırsatı sunan bu özel organizasyonda yer alma onurunu paylaşmaya davet ediyoruz.

6 Kasım 2019’da Fairmont Quasar’da düzenleyeceğimiz törende buluşmak dileğiyle…

 


Başvuru Süreci

Türkiye Çağrı Merkezi Ödüllerine başvurmak için katılımcı her firmadan “Başvuru Formunu” doldurması ve başvuruda bulunmak istediği her bir kategori için maksimum 3 sayfa (A4)  olacak şekilde “Ön Bilgi Yazısı” hazırlaması beklenmektedir. “Ön Bilgi Formu ve Ön Bilgi Yazısına” ücret ödeme belgesi eklenerek aşağıda yer alan e-posta adreslerine göndermelidir.

ceyhantasci@imiconferences.com.tr

handeakkus@imiconferences.com.tr

 

Ödül Kategorileri

Adaylar ;

* En İyi Çağrı Merkezi ( 100’den az, 101 – 499 arası ve 500 üzeri koltuklu),

* En İyi Müşteri Temsilcisi

*  En İyi Takım Lideri olmak üzere 3 kategoride başvuru yapabilirler.

En İyi Çağrı Merkezi kategorisinde adaylar ;

  • Performans Gelişimi,
  • Deneyim,
  • Teknoloji,
  • Eğitim
  • İnovasyon

olmak üzere 5 farklı kriter dahilinde değerlendirilecektir. Aday olan tüm kurumlar, sunum aşamasında koltuk ölçeğinden bağımsız olarak yukarıda belirtilmiş olan kriterler dahilinde değerlendirilerek, ödüllendirilecektir.

*Değerlendirme kriteri bazında ayrıca bir adaylık süreci bulunmamakta olup “En İyi Çağrı Merkezi” kategorisine başvuran tüm adaylar belirtilen değerlendirme kriterleri dahilinde ödül kazanma şansına sahip olacaktır.)

 

Değerlendirme Yöntemi

İzlenen süreç dahilinde Çağrı Merkezi Sektörünün seçkin yöneticilerinden oluşan “Değerlendirme Kurulu” başvuruları değerlendirmek üzere toplanacak olup “Türkiye Call Center Awards 2019” aday firmalarının listesi 7 Ekim 2019 pazartesi günü IMI Conferences web sitesinde yayınlanacaktır. Aday listesinin yayınlanmasının ardından gerçekleştirilmiş olan başvurulara yönelik iptal talepleri değerlendirilemeyecektir.

“Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri” değerlendirme sunum toplantıları, belirlenen lokasyon ve tarihte tüm jürinin katılımıyla gerçekleşecektir. Lokasyon ve tarih bilgisi tüm adaylara bildirilecektir.

Adaylar sunumlarını belirlenmiş olan tarih ve lokasyonda ilgili jüri üyelerine yapacaklardır. “En İyi Çağrı Merkezi” sunumlarının süresi 30 dk + 10 dk Q&A, “Müşteri Temsilcisi ve Takım Lideri” sunumları ise 20 dakikadır.

Adayların ihtiyaç duyulan tüm bilgi ve belgeleri sunum esnasında paylaşmak üzere kanıt olarak beraberinde getirmeleri gerekmektedir. Temin edilemeyen belgeler değerlendirme kapsamı dışında tutulacaktır.

*Jüri üyeleri, gerekli görülen hallerde, ek bilgi/belge talep etme ve kurumu yerinde ziyaret etme hakkını saklı tutacaktır.

 

Önemli Tarihler

  • Başvuru İçin Son tarih: 30 Eylül 2019
  • Aday Listesi Açıklanma Tarihi: 7 Ekim 2019
  • Aday Sunum Toplantıları 10 – 20 Ekim
  • Ödül Töreni: 6 Kasım 2019 / Fairmont Quasar, Luna Ball Room

 

Katılım Şartları

  • Başvuruda bulunduğunuz her kategori ile ilgili olarak , maksimum 3 sayfa (A4)  olacak şekilde destekleyici/tamamlayıcı bilgi/belge sağlanması beklenmektedir.
  • Türkiye Çağrı Merkezi Ödüllerine son başvuru tarihinden sonra yapılan başvurular, mücbir sebep olmadığı takdirde iptal edilemez.
  • Gerçekleştirilen başvuruların iptali söz konusu değildir ve tüm kayıtlar IMI Conferences’ın güvencesi altındadır. IMI Conferences gizlilik ilkelerine uymakla zorunludur.
  • Başvurular 30 Eylül 2019 tarihinde saat 17:00’ye kadar yapılmalıdır.
  • Belirtilen kategorilerde sadece kurumsal başvurular geçerlidir.
  • “En iyi Takım Lideri ve En İyi Müşteri Temsilcisi” kategorilerinde sadece tek bir aday ile başvurulmalıdır. Değerlendirme Kurulu gerekli gördüğü takdirde ilgili kategorilerde ön eleme yapabilecektir.
  • Kategori özelinde başvuru sayısının 3 firmadan az olması halinde, değerlendirme kurulu ilgili kategoriyi iptal edebilir.
  • Değerlendirme Kurulu herhangi bir ödül vermeme hakkını saklı tutar.

 

Doğru Başvuru için ;

  1. Katılım formunu eksiksiz olarak doldurunuz ve sizinle kurulacak bağlantıya yönelik tüm ayrıntıları belirtmeyi unutmayınız.
  2. Değerlendirme kurulu üyeleri pek çok başvuruyu değerlendirmek ile yükümlü olup Kurumunuza ait sunumun açık ve net bir içerik dahilinde sunulmasını sağlamanız çalışmanızın öne çıkmasına katkıda bulunacaktır.
  3. Katılım şartları kısmında belirtildiği üzere 3 sayfadan (A4) daha fazla tamamlayıcı/destekleyici ek bilgi/belge paylaşılmaması beklenmektedir.
  4. Katılım/Başvuru ücreti “En İyi Çağrı Merkezi” için 800 TL + KDV, “Bireysel Kategoriler” için 800 TL + KDV olarak düzenlenmiştir. Müşteri Temsilcisi ve Takım Lideri kategorilerinin her ikisinde de aday olunması halinde kategori sayısından bağımsız olarak tek ücret söz konusudur. (3 ana kategoride aday olunması halinde toplam ücret max. 1600 TL + KDV olacaktır)
  5. Katılacağınız kategoriyi kayıt formunda belirtmeyi unutmayınız.
  6. Katılım koşullarını dikkatle okuyunuz.
  7. Ön Bilgi Formu’na buradan ulaşabilirsiniz.

 

Değerlendirme Kurulu*

  1. Akın Adıyaman, Odeabank
  2. Ali Özgür Karal, Enerjisa
  3. Esra Turhan, Denizbank
  4. Gürkan Platin, Formalistech
  5. Fahri Arkan, Avivasa
  6. Kartal Tıknaz, Alonet
  7. Mahir Tüzün, Arvato
  8. Okan Gözütok, Atos
  9. Osman Fırat, Arçelik
  10. Rengin Ağılönü, İş Erişim
  11. Serhan Şentepe, Onsoft
  12. Tümer Gürkök, SYS
  13. Volkan Demiroğlu, DHL
  14. Yakup Doğan, Yapı Kredi, Değerlendirme Kurulu Başkanı
  15. Yesukan Akıntı, Akbank

*Sıralama alfabetik olarak yapılmıştır.


 

Başvuru Süreci

Türkiye Çağrı Merkezi Ödüllerine başvurmak için katılımcı her firmadan “Başvuru Formunu” doldurması ve başvuruda bulunmak istediği her bir kategori için maksimum 3 sayfa (A4) olacak şekilde “Ön Bilgi Yazısı” hazırlaması beklenmektedir.

Başvuru Ücreti

Başvuru Ücreti; "En İyi Çağrı Merkezi" için 800 TL + KDV, "Müşteri Temsilcisi ve Takım Lideri" kategorileri için 800 TL+ KDV olarak düzenlenmiştir.

Başvuru Ücreti

Ödemenin tamamı başvuru aşamasında yapılmakta olup ücret iadesi söz konusu değildir. Katılım ücretini¸ İMİ Fuarcılık Hizmetleri LTD. ŞTİ. adına; Yapı Kredi Bankası İçerenköy Şubesi, TR10 0006 7010 0000 0071 5708 83 IBAN numaralı TL hesabına yatırabilirsiniz.

KAYIT FORMU

Etkinliğe katılabilmeniz için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.

* Doldurulması gerekli alan

Firma Bilgileri

Başvuru Bilgileri


Etkinliklerden haberdar olun!