Turkey Call Center Awards

FAIRMONT QUASAR
6 Kasım 2019, 18:00 -

ETKİNLİK HAKKINDA

Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri 6 Kasım 2019’da, Fairmont Quasar Hotel’de gerçekleştirilen törenle sahiplerini buldu.

Çağrı merkezi sektörünün ilk ve tek ödül organizasyonu niteliğindeki Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri, sektörün en iyilerini bir kez daha aynı çatı altında buluşturdu.

Rekabeti ve sektörel gelişimi teşvik ederek uzun vadede önemli kazanımlar sağlayan organizasyon, kazanan kurumlar açısından yarattığı motivasyonu sektörel düzeye taşımak açısından da tartışmasız bir öneme sahip. Ödüllendirilen başarının, sektörün toplam başarısını yükselten ve yaratıcılığı tetikleyen faktörlerden biri olduğunun bilinciyle hayata geçirdiğimiz ödül töreni ile, başarılı çalışmalar yürüten kişi ve kuruluşları ödüllendirerek gelişim sürecine destek olmayı hedefliyoruz.

Kazanan tüm kişi ve kuruluşları gösterdikleri başarı için tebrik ederiz…

Başvuru Süreci

Türkiye Çağrı Merkezi Ödüllerine başvurmak için katılımcı her firmadan “Başvuru Formunu” doldurması ve başvuruda bulunmak istediği her bir kategori için maksimum 3 sayfa (A4) olacak şekilde “Ön Bilgi Yazısı” hazırlaması beklenmektedir.

Başvuru Ücreti

Başvuru Ücreti; "En İyi Çağrı Merkezi" için 800 TL + KDV, "Müşteri Temsilcisi ve Takım Lideri" kategorileri için 800 TL+ KDV olarak düzenlenmiştir.

Başvuru Ücreti

Ödemenin tamamı başvuru aşamasında yapılmakta olup ücret iadesi söz konusu değildir. Katılım ücretini¸ İMİ Fuarcılık Hizmetleri LTD. ŞTİ. adına; Yapı Kredi Bankası İçerenköy Şubesi, TR10 0006 7010 0000 0071 5708 83 IBAN numaralı TL hesabına yatırabilirsiniz.

Etkinliklerden haberdar olun!