Collectıon- Çağrı Merkezi Buluşması

Fairmont Quasar
11 Mart 2020, 13:30 - 17:00

ETKİNLİK HAKKINDA

Collection faaliyetleri konusunda hizmet veren firmalar, Fairmont Quasarda gerçekleşecek olan buluşmada bir araya geliyor

Sektörün önde gelen kuruluşlarından yöneticilerin yanı sıra sektöre hizmet sunan firmaların yer alacağı organizasyon kapsamında, tahsilat süreçlerinde outsource ve teknoloji çözümleri, dijital dönüşüm süreçleri, regülasyonların etkileri, alacak yönetiminde Türkiye’deki ve yurtışındaki kıyaslamalı outsource kültürü konuları ele alınacak.

 

Etkinlik Programı

  • 13:30 – 14:00
    Tahsilat süreçlerinde Collection çözümleri

    KONUŞMACI
    Papatya Karkıner
    Savatel, Genel Müdür
  • 14:00 – 14:30
    Alacak Yönetiminde, Türkiye ve Yurtdışındaki Kıyaslamalı Outsource Kültürü

    KONUŞMACI
    Ayşe Burcu Arslan
    ARS Danışmanlık Kurucu ve Genel Müdür
  • 14:30 – 15:00
    Kahve Mola
  • 15:00 – 15:30
    Tahsilat süreçlerinde Teknoloji / Yazılım
  • 15:30 – 16:00
    Collection'da ikna sanatı ve eğitimin önemi

KAYIT FORMU

Etkinliğe katılabilmeniz için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.

* Doldurulması gerekli alan

Firma Bilgileri

Katılımcı Bilgileri



Şubat sonuna kadar 1 kişilik katılım ücreti:

400 TL + KDV


Konferansa 15 gün kala yapılan kayıt iptallerinde sadece isim değişikliği kabul edilmektedir
Katkılarıyla

Etkinliklerden haberdar olun!