“Gül Tutanın Elinde Gül Kokusu Kalır ” Mevlana
“Gülmeyi Bilmeyen Dükkan Açmasın” ile başladığımız Müşteri Deneyimi Konferansları, “Bütün Aşklar Tatlı Başlar” ve “Kimse Ayranım Ekşi Demez” temalarıyla “Müşteriye” giden yolda yapılması gerekenleri paylaştık. Bu yıl ise “Gül Tutanın Elinde Gül Kokusu Kalır” teması ile satış sonrası hizmetlerin detaylarını ele alacağız.
Zor olan başarmak mı yoksa başarıyı devam ettirmek mi? Bir firma için başta ‘’hedef’’ olan kişinin ‘’Satış’’ işlemi ile müşteriye dönüşmesi başarı kriteri için artık yeterli değil. Satışın ardından ‘’Müşteri’’nin duygusal bağ kurması firmanın yeni ‘’hedef’’lerinin de müşteriye dönüşmesi demek. Dijitalleşmenin getirisi ile iletişimin her an göz önünde gerçekleşmesi, süreci firmalar açısından karmaşık hale getirse de, doğru yönetildiğinde müşteriye uzatılan gülün kokusunun etkisi beklenenden çok daha büyük olabilir.
Etkinliğe katılabilmeniz için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.