Müşteri Deneyimi Konferansı

Fairmont Quasar
15 MAYIS 2020, 10:00 - 16:30

ETKİNLİK HAKKINDA

Müşteri Deneyimi yönetiminde yapılan en büyük hatalardan biri; satılan ürünün kusurlarını görememek, eleştirilere kulak tıkamaktır. Ancak bu durum, müşterinin hataları görmesine engel değildir. İşinizi geliştirmenize yardımcı olacak bilgiler müşterilerinizde saklıdır.

“Kimse Ayranım Ekşi Demez” temalı Müşteri Deneyimi konferansı 15 Mayıs tarihinde Fairmont Quasar’da katılımcılarını buluşturuyor.

Gelenekselden Dijitale evrilen Müşteri Deneyimi yolculuğunda,  satış sonrası iletişim süreci ve şikayet yönetimi konusunun farklı sektörlerin bakış açısından yansıtılacağı konferansta bu alanda öne çıkan firmaların temsilcileri tecrübelerini paylaşıyor.

Konferansta, şirketlerin en önemli gündem maddelerinden birini oluşturan müşteri şikayetlerinin doğru yönetilmesi, iş süreçlerine yansıması, sosyal CRM, Lüks tüketimde müşteri memnuniyet, yapay zeka teknolojjilerin etkisi, tüketici hakları konusundaki yasal düzenlemelerin süreçlere yansıması ele alınacak başlıklardan bazılarını oluşturuyor.

KONUŞMACILAR

Ahmet Ramiz
Ahmet Ramiz
YARS Technology &Services, ManagIng DIrector
Erdem Emiroğlu
Erdem Emiroğlu
Trenkwalder, CRM Direktörü
Murat Demirhan
Murat Demirhan
Meal Box, Kurucu Ortağı ve Genel Müdür
Tunc Berkman
Tunc Berkman
TBS Yatırım ve Yönetim Şirket Ortağı, Pazarlamacı & Girişimci
Yıldırım Duyargil
Yıldırım Duyargil
Customer Experience LTD, Kurucusu

KAYIT FORMU

Etkinliğe katılabilmeniz için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.

* Doldurulması gerekli alan

Firma Bilgileri

Katılımcı Bilgileri



Mart sonuna kadar 1 kişilik katılım ücreti:

650 TL + KDV


Konferansa 15 gün kala yapılan kayıt iptallerinde sadece isim değişikliği kabul edilmektedir
Katkılarıyla

Etkinliklerden haberdar olun!