Çağrı merkezi hizmetleri için kurumlara özel hizmet planlamalarına daha stratejik çözümler sunulabilmesi ve beklentilerin daha iyi analiz edilmesi amacıyla hayata geçirilen sektör buluşmaları, sigorta sektörünü, çağrı merkezleri ve altyapı hizmeti sunan kurumlarla bir araya getiriyor.
Sigortacılık sektöründe sunulan çağrı merkezi hizmetlerinin geliştirilmesi ve müşteri memnuniyeti sağlanması yönünde beklentiler, yasal düzenlemeler, sektörün kendine has dinamikleri, KVKK, Yeni hukuksal düzenlemeler, Turn-over, dijitalleşme süreçlerine dair uygulamalar görüş ve öneriler, şikayetlerinin yönetimi konularının ele alınacağı toplantıda elde edilen veriler, sektöre özel hizmet planlaması için oluşturulacak stratejilere yön verecek.
Etkinliğe katılabilmeniz için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.