Turkey Call Center Awards

Fairmont Quasar
14 Aralık 2017, 19:00 - 23:00

ETKİNLİK HAKKINDA

Başvuru Süreci

Turkey Call Center Awards’a  başvurmak için her katılımcının öncelikle online başvuru formunu doldurması gerekmektedir.

Türkiye Çağrı Merkezi Ödüllerine başvurmak için her katılımcı firmadan; online başvuru formunu doldurup, başvuruda bulunmak istediği her kategori için ayrı ayrı en fazla 3 adet A4 sayfa tanıtım yazısı beklenmektedir. Online başvuru formu, tanıtım yazısı ve buradan indirebileceğiniz ön bilgi formuna, ücret ödeme belgesini eklenerek, e-mail ve/veya fax ile aşağıdaki adreslere göndermelidir.

ceyhantasci@imiconferences.com.tr

handeakkus@imiconferences.com.tr

 

 

Değerlendirme süreci

Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri değerlendirme süreci, belirlenen yer ve tarihte tüm jürinin katılımıyla gerçekleşecektir. 

  • Sunumlar, takip etmek isteyen kurumlardan belirli sayıdaki temsilcinin katılımına açık olup, bu temsilciler soru yöneltme ve puanlama yapma hakkına sahip olacaktır. Her kategoriye en fazla 15 misafir jüri katılabilir. Her kurumdan kategori başına misafir jüri sayısı 2 ile sınırlıdır. Katılım ücreti ise 1 kişi için 200 Euro + KDV’dir.
  • Misafir jüride bulunan yöneticiler, kendi kurumuna oy veremezler.
  • Misafir jüri üyelerinin en az müdür seviyesinde olması beklenmektedir.
  • Değerlendirme sürecinde 15 kişilik jürinin oyları %60, misafir jürinin oyları ise %40 oranında toplam puana a etki edecektir.
  • Jüri uygun görmesi halinde aynı kategoride, ikinci ve üçüncü seçebilir.
  • Jüri üyelerine yapılacak olan sunum süresi; 20 dakika proje anlatımı, 15 dakika soru-cevap olmak üzere toplam 35 dakika olacaktır.

 

Ödül Töreni

  • Ödül töreni 14 Aralık tarihinde gerçekleşecek olan akşam yemeği sırasında açıklanacaktır. Aday firmalar ve katılmak isteyen diğer firmalar, rezerve ettikleri masalarda konuklarını ağırlayabilecekleri gibi, bireysel olarak da katılım yapabilirler. (Rezervasyon ve katılım koşulları için bize ulaşabilirsiniz.)

 

DEĞERLENDİRME KURULU

  • Alp Kohen, Uniq
  • Ayşe Kılıçaslan, Avaya
  • Bahadır Pekkan, Comdata
  • Çağatay Aynur, Turkcell Global Bilgi
  • Ender Durukan, Akbank
  • Eniz Akdağ, Türk Telekom
  • Metin Tarakçı, Webhelp
  • Nimet Güventepe, Assistt
  • Okan Acar, Kuveyt Türk
  • Orhan Veli Çaycı, Garanti Bankası
  • Rasim Karas, Vodafone
  • Rengin Ağılönü, Erişim
  • Soner Cesur, Arvato
  • Tümer Gürkök, SYS
  • Serdar Karadayı, Sestek
  • Yakup Doğan, Yapı Kredi, Değerlendirme Kurulu Başkanı

 

Ödül Kategorileri

Ödüller 4 ana başlıkta sahiplerini bulacaktır.

  • İNSAN KAYNAKLARI :  

İnsan Kaynakları yönetimine dair spesifik projeler değerlendirilecektir. İsteyen kurumlar bir çalışanını da aday gösterebilir.

Projeler aşağıdaki konulardan birini kapsayabilir.

  • İşe alım süreci ve yaklaşımları
  • Eğitim, gelişim ve akademi programları
  • Kariyer planlaması ve gelişimi programları
  • Motivasyon programları
  • Çalışan tutundurma projeleri

Bireysel katılımlarda ise aday müşteri Temsilcisi veya Takım Lideri olabileceği gibi, yöneticiler de aday olarak gösterilebilir. Bireysel değerlendirmelerde;  bireyin kişiliği, iş performansı, süreçlere ve verimliliğine katkısı,  iletişim becerisi, başarıları, ölçülebilir yönetim başarısı,  fark yaratan yönleri ve çalışma arkadaşlarının adayla ilgili değerlendirmeleri dikkate alınacaktır.  Adayın, minimum 2 yıl aynı kurumda veya ödül tarihinde halen başvuru zamanındaki kurumda çalışıyor olması gerekmektedir.

  • MÜŞTERİ DENEYİMİ

Bu kategoride çağrı merkezini doğrudan rol aldığı bir müşteri deneyimi sorgulanacaktır. Kategori kapsamında aşağıdaki konularda projeler sunabilirsiniz.

  • Omni Kanal müşteri deneyimi projeleri
  • Sıra dışı ve fark yaratan müşteri deneyimi
  • Sosyal Medya deneyimi – yönetimi projeleri
  • Müşteri deneyimini bütünsel olarak iyileştiren projeler

 

  • PERFORMANS İYİLEŞTİRME

Bu kategori için aşağıdaki konularda performans iyileştirme projelerini sunabilirsiniz

  • Verimlilik kazanımı sağlanan projeler; çağrı (kontak) başı maliyet düşüşü, çağrı azaltama, görüşme süresi kısaltma gibi tanımlı projeler
  • Gelir artışı, tutundurma sağlama, tahsilat artışı vb; firma karşılığına etki edecek projeler
  • Diğer tüm tanımlı iyileştirme projeleri

 

  • TEKNOLOJİ VE INOVASYON

Bu kategori için aşağıdaki konularda projeler sunabilirsiniz

  • Yenilikçi ve yaratıcı çağrı merkezi uygulamaları
  • ChatBot, Yapay Zeka çözümleri vb uygulamalar
  • Self servis çözümler ve uygulamaları

 

Doğru Başvuru için;

  • Katılım formunu eksiksiz olarak doldurunuz ve sizinle kurulacak bağlantı konusundaki tüm ayrıntıları belirtmeyi unutmayınız.
  • Kayıt dönemi 1 Kasım 2016 ile 30 Kasım 2017 tarihleri arasında gerçekleştirilmiş çalışmalar içindir.
  • Başvuruda bulunduğunuz her kategori ile ilgili, en fazla 3 adet A4 sayfası uzunluğunda tamamlayıcı malzeme/ekleyiniz. Bununla birlikte, 3 x A4′ den daha fazla sayıda tamamlayıcı malzeme/ek sunmamaya özen gösterin
  • Türkiye Çağrı Merkezi Ödüllerine son başvuru tarihinden sonra yapılan başvurular, mücbir sebep olmadıkça iptal edilemez.
  • Tüm kayıtlar IMI Conferences’ın güvencesi altındadır. IMI Conferences gizlilik ilkelerine uymakla zorunludur.
  • Başvurular 10 Kasım 2017 tarihinde saat 17:00’a kadar yapılmalıdır.
  • Tüm kriterlerde sadece kurumsal başvurular geçerlidir.
  • Bir kategoriye başvuru sayısının 3 firmadan az olması halinde, değerlendirme kurulu ilgili kategoriyi iptal edebilir.
  • Değerlendirme Kurulu herhangi bir ödül vermeme hakkını saklı tutar.
  • Çalışmanızın açık ve net bir biçimde sunulmasını sağlayın -ilk izlenim önemlidir ve değerlendirme kurulu üyeleri onlarca kaydı değerlendirmekle yükümlüdür; kendi çalışmanızın öne çıkmasını katkıda bulunacaktır.
  • Çalışmanız için uygun bulduğunuz kategorilerde katılın -başvuru ücreti her kategori katılımı için değil, her şirket için tek ücret olarak belirlenmiştir.
  • Katılım koşullarını dikkatle okuyun.

 

BAŞARILAR DİLERİZ…

 

Etkinlik Programı

  • Başvuru için son tarih: 10 Kasım 2017
  • Aday Sunum Toplantıları: 24 – 25 Kasım 2017
  • Ödül Töreni: 14 Aralık 2017

Etkinlik Yeri

Fairmont Quasar
14 Aralık 2017, 19:00 - 23:00

Etkinliklerden haberdar olun!