TURKEY CALL CENTER AWARDS ONLINE

ONLINE
4 KASIM 2020, -

ETKİNLİK HAKKINDA

2020 TÜRKİYE ÇAĞRI MERKEZİ ÖDÜLLERİ ONLINE

Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri, pandemi süreci nedeniyle online olarak düzenlenecektir. Ayrıca tüm ödül kategorileri de “Uzaktan” hizmet veren Çağrı Merkezlerini değerlendirmek için yeniden düzenlenmiştir. Aday sunumları kapalı toplantı olarak, ödül töreni ise online platform üzerinden tüm sektörün katılımına açık olacaktır.

Önemli Tarihler

• Ödüllendirme Dönemi: 12 Mart -31 Ağustos
• Başvuru tarihleri: 23 Temmuz – 30 Eylül
• Aday Listesi Açıklanma Tarihi: 12 Ekim
• Online Aday Sunum Toplantıları: 23 – 24 Ekim
• Ödül Töreni: 4 Kasım 2020, Çarşamba – Online

Başvuru Süreci

Türkiye Çağrı Merkezi Ödüllerine başvurmak için, başvurulan her kategori için ayrı ayrı “Online Başvuru Formunu” doldurması beklenmektedir. Başvurulan her bir kategori için maksimum 3 sayfa (A4) olacak şekilde “Ön Bilgi Yazısı” hazırlaması ve Ön Bilgi Formu paylaşılması gerekmektedir. “Ön Bilgi Formu ve Ön Bilgi Yazısına” ücret ödeme belgesi eklenerek aşağıda yer alan e-posta adreslerine göndermelidir.
handeakkus@imiconferences.com.tr

Katılım Şartları

• Başvuruda bulunduğunuz her kategori ile ilgili olarak, maksimum 3 sayfa (A4) olacak şekilde destekleyici/tamamlayıcı bilgi/belge sağlanması beklenmektedir.
• Türkiye Çağrı Merkezi Ödüllerine son başvuru tarihinden sonra yapılan başvurular, mücbir sebep olmadığı takdirde iptal edilemez.
• Gerçekleştirilen başvuruların iptali söz konusu değildir ve tüm kayıtlar IMI Conferences’ın güvencesi altındadır. IMI Conferences gizlilik ilkelerine uymakla zorunludur.
• Başvurular 30 Eylül 2020 tarihinde saat 17:00’ye kadar yapılmalıdır.
• Belirtilen kategorilerde sadece kurumsal başvurular geçerlidir.
• “En iyi online Takım ve En İyi Online Müşteri Temsilcisi” kategorilerinden her biri için biden fazla adaylık söz konusu değildir. Değerlendirme Kurulu gerekli gördüğü takdirde ilgili kategorilerde ön eleme yapabilecektir.
• Kategori özelinde başvuru sayısının 3 firmadan az olması halinde, değerlendirme kurulu ilgili kategoriyi iptal edebilir.
• Değerlendirme Kurulu herhangi bir ödül vermeme hakkını saklı tutar.

Başvuru Ücreti

En İyi Çağrı Merkezi kategorileri için başvuru ücreti: 800 TL + (%18) KDV

Müşteri Temsilcisi ve Takım kategorileri için başvuru ücreti: 800 TL + (%18) KDV
(Müşteri Temsilcisi ve Takım kategorilerinin her ikisinde de aday olunması halinde kategori sayısından bağımsız olarak tek ücret söz konusudur)

Ödemenin tamamı başvuru aşamasında yapılmakta olup ücret iadesi söz konusu değildir. Katılım ücretini İMİ Fuarcılık Hizmetleri LTD. ŞTİ. adına ;

Yapı Kredi Bankası İçerenköy Şubesi, TR10 0006 7010 0000 0071 5708 83 IBAN numaralı TL hesabına yatırabilirsiniz.

Değerlendirme Yöntemi

İzlenen süreç dahilinde “Türkiye Online Call Center Awards 2020” aday firmalarının listesi 12 Ekim 2020 pazartesi günü IMI Conferences web sitesinde yayınlanacaktır. Aday listesinin yayınlanmasının ardından gerçekleştirilmiş olan başvurulara yönelik iptal talepleri değerlendirilemeyecektir.

“Türkiye Online Çağrı Merkezi Ödülleri” değerlendirme sunum toplantıları, belirlenen tarihte tüm jürinin katılımıyla gerçekleşecektir. Online platform üzerinden gerçekleşecek olan sunumlar için tarih bilgisi ve detaylar tüm adaylara bildirilecektir.

Adaylar, sunumlarını belirlenmiş olan tarihte ilgili jüri üyelerine yapacaklardır. “En İyi Uzaktan Çağrı Merkezi” sunumlarının süresi 30 dk + 10 dk Q&A, “En İyi Online Müşteri Temsilcisi ve En İyi Online Takım” sunumları ise 20 dakikadır.
Adayların ihtiyaç duyulan tüm bilgi ve belgeleri sunum esnasında paylaşmak üzere kanıt olarak sunmaları gerekmektedir. Temin edilemeyen belgeler değerlendirme kapsamı dışında tutulacaktır.
*Jüri üyeleri ek bilgi/belge talep etme hakkını saklı tutacaktır.

Doğru Başvuru için;

1. Kayıt formunu her kategori için ayrı ayrı doldurunuz.
2. Word dokümanlı olarak indirebileceğiniz Ön Bilgi formunda sizinle kurulacak bağlantıya yönelik tüm ayrıntıları belirtmeyi unutmayınız.
3. Katılacağınız kategoriyi kayıt formunda belirtmeyi unutmayınız.
4. Değerlendirme kurulu üyeleri pek çok başvuruyu değerlendirmek ile yükümlü olup Kurumunuza ait sunumun açık ve net bir içerik dahilinde sunulmasını sağlamanız çalışmanızın öne çıkmasına katkıda bulunacaktır.
5. Katılım şartları kısmında belirtildiği üzere 3 sayfadan (A4) daha fazla tamamlayıcı/destekleyici ek bilgi/belge paylaşılmaması beklenmektedir.
6. Katılım/Başvuru ücreti  “En İyi Müşteri Temsilcisi ve En İyi Takım” için 800 TL + KDV,  “Diğer Kategoriler” için 800 TL + KDV, olarak düzenlenmiştir. Müşteri Temsilcisi ve Takım kategorilerinin her ikisinde de aday olunması halinde kategori sayısından bağımsız olarak tek ücret söz konusudur. (En İyi Çağrı Merkezi ve takım kategorileri dışında, diğer kategorilerin bir veya birkaçına aday olan firmalar için toplam ücret max. 1600 TL + KDV olacaktır)

7. Katılım koşullarını dikkatle okuyunuz.
8. 2020 Türkiye Çağrı Merkezi Ödül Töreni 4 Kasım 2020 tarihinde online platform üzerinden gerçekleştirilecektir.

BAŞARILAR DİLERİZ…

2020 Turkey Call Center Awards Online Başvuru Kategorileri 

1.En İyi Uzaktan Çağrı Merkezi
• 100’den az koltuklu
• 101-499 koltuklu
• 500 ‘den fazla koltuklu
2.En İyi Uzaktan Müşteri Deneyimi
3.En İyi Uzaktan Çalışan Deneyimi
4.En İyi Uzaktan Eğitim Uygulaması
5.En iyi Uzaktan Motivasyon Uygulaması
6.En İyi Home Agent Uygulaması
7.En İyi Uzaktan Performans Gelişimi
8.En İyi Uzaktan Müşteri Temsilcisi
9.En İyi Uzaktan Takım

  • Sunumlarınızı hazırlarken aşağıdaki kriterleri dikkate alabilirsiniz.

2020 Turkey Call Center Awards Online Değerlendirme Kurulu

Başvuru Süreci

“Başvuru Formu ve Ön Bilgi Yazısına” ücret ödeme belgesi eklenerek handeakkus@imiconferences.com.tr e-posta adresine göndermelidir.

Başvuru Ücreti

En İyi Çağrı Merkezi kategorileri için başvuru ücreti: 800 TL+KDV Müşteri Temsilcisi ve Takım kategorileri için başvuru ücreti: 800 TL+KDV (Müşteri Temsilcisi ve Takım kategorileri her ikisine de aday olunması halinde için ücret söz konusudur.)

Aday Sunumları

Online Aday Sunum Toplantıları 23 - 24 Ekim 2020 tarihinde yapılacaktır. “En İyi Uzaktan Çağrı Merkezi” sunumlarının süresi 30 dk + 10 dk Q&A, “En İyi Online Müşteri Temsilcisi ve En İyi Online Takım” sunumları ise 20 dakikadır.

KAYIT FORMU

Etkinliğe katılabilmeniz için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.

* Doldurulması gerekli alan

Firma Bilgileri

Başvuru Bilgileri


Etkinliklerden haberdar olun!