Webinar: Evden çalışma ile işiniz hız kesmeden devam etsin

Canlı Webinar
26 Mart, 11:00 - 11:50

ETKİNLİK HAKKINDA

Tüm dünyada yaşanan ve son gelişmeler evden çalışma modelini bir kez daha gündeme taşıdı. Bu süreçte, bir çok sektör gibi çağrı merkezleri de önlemlerini almaya başladı.

26 Mart perşembe günü gerçekleşen Canlı webinar kapsamında, gelecek dönemlerde önemini artıracak olan bu çalışma modelinde çağrı merkezi stratejilerinin nasıl kurgulanması gerektiği 5 ana başlıkla farklı açılardan ele alındı.

Şirketlerin iş gücü kaybına uğramadan hizmetlerine devam etmesi açısından çok kritik olan bu süreçte hem çalışanlar hem de şirketler açısından bizi ne gibi gelişmeler bekliyor? Evden çalışma modelinde teknolojik altyapı, İK süreçleri, yeni beslenme düzeni ve psikolojik faktörler çalışma hayatımızı nasıl etkileyecek?

Tüm bu soruların yanıtları için webinarı’ın tekrarına linkten ulaşabilirsiniz: https://youtu.be/tULp6SRmRtw

Etkinlik Programı

  • 11:00 – 11:10
    Evden Çalışmak için Evdeki Dijital Ofisimiz

    KONUŞMACI
    Can İlkhan
    Bircom, CEO
  • 11:10 – 11:20
    Evden Çalışmanın İncelikleri ve Yönetimi

    KONUŞMACI
    Efsun Yüksel Tunç
    Indus Consulting, Kurucu, Danışman, Eğitmen
  • 11:20 – 11:30
    Evden Çalışma Modellinde Çalışan Psikolojisi, Zamanı ve Kendini Doğru Yönetebilme

    KONUŞMACI
    Sibel Deniz Toledo Falay
    Uzman Psikolog
  • 11:30 – 11:40
    Evden Çalışırken; Kilo Almayı Azaltıp Bağışıklığı Artırmaya ne dersiniz?

    KONUŞMACI
    Şefika Aydın Selçuk
    Uzman Diyetisyen ve Beslenme Uzmanı
  • 11:40 – 11:50
    #EvdeÇağrıMerkeziVar

    KONUŞMACI
    Enda Kesim
    Genesys Satış Müdürü

KONUŞMACILAR

Can İlkhan
Can İlkhan
Bircom, CEO
Efsun Yüksel Tunç
Efsun Yüksel Tunç
Indus Consulting, Kurucu,Danışman, Eğitmen
Şefika Aydın Selçuk
Şefika Aydın Selçuk
Uzman Diyetisyen
Sibel Deniz Toledo
Sibel Deniz Toledo
Uzman Psikolog
Enda Kesim
Enda Kesim
Genesys, Satış Müdürü
Katkılarıyla

Etkinliklerden haberdar olun!