WEBİNAR: İNGİLTERE’DE ÇAĞRI MERKEZLERİ PANDEMİ SÜRECİNİ NASIL YÖNETTİ?

ÜCRETSİZ WEBİNAR
6 MAYIS 2020, 14:00 - 14:50

ETKİNLİK HAKKINDA

Covid-19 salgını kısa bir süre içinde çalışma hayatını ve global ekonomiyi derinden etkiledi. Her ülke bu öngörülemeyen krizle ekonomik olarak baş edebilmek için farklı stratejiler geliştirdi. Evden çalışma ise, bu süreçte başvurulan en temel yöntem olurken, çağrı merkezleri gibi yoğun istihdamlı iş alanlarının yönetimi, gerek teknolojik altyapı, gerek IK çözümleri anlamında çok daha karmaşık süreçler olarak karşımıza çıkıyor.

Bu süreci uzaktan çalışmayla çözmeye çalışan firmalar bu yeni modele hazırlıklı olduğu ölçüde adapte olabildi.

İngiltere’deki pandemi sürecinde Çağrı merkezi sektörü pandemiden nasıl etkilendi? Süreç nasıl yönetildi? Pandemi ile birlikte hayatımız nasıl değişti? Çağrı Merkezlerinde yeni çalışma düzeni nasıl olacak soruları yanıt bulacak?

webinarda Pandemi sürecinin etkilerine dair yurtdışı ve Türkiye’den örneklerin ele alındığı webinarı’ın tekrarına linkten ulaşabilirsiniz: https://youtu.be/ii7HvTHDzRI 

Etkinlik Programı

  • 14:00 – 14:05
    Açılış
  • 14:05 – 14:15
    Kötü Ses = Kötü Ticaret

    KONUŞMACI
    Can İlkhan
    Bircom, CEO
  • 14:15 – 14:35
    İngiltere'de çağrı merkezleri pandemi sürecini nasıl yönetti?

    KONUŞMACI
    Adam Taylor
    VeriCall, Managing Director
  • 14:35 – 14:45
    Pandemi hayatımızı nasıl değiştirdi? Çağrı Merkezlerinde yeni çalışma düzeni
  • 14:45 – 14:50
    Kapanış

KONUŞMACILAR

Adam Taylor
Adam Taylor
VeriCall- UK, Genel Müdürü
Can İlkhan
Can İlkhan
Bircom, CEO
Taylan Akalın
Taylan Akalın
Atos Müşteri Hizmetleri, Çözüm Yöneticisi
Katkılarıyla

Etkinliklerden haberdar olun!