Çağrı Merkezlerinde Bankalara Yönelik Çözümler

Fairmont Quasar
22 Şubat 2018, 10:00 - 16:00

ETKİNLİK HAKKINDA

Çağrı merkezi hizmetlerinin %17’ni oluşturan Bankacılık -finans sektöründe yaşanan gelişmeler, bankalar için olduğu kadar, bankalara hizmet sunan çağrı merkezlerini ve altyapı hizmeti sunan kurumların da 2018 yılındaki gündemini oluşturuyor.

Bankacılık sektörünün bugününü ve geleceğini şekillendirecek olan gelişmeleri konunun taraflarınca ele alacağımız konferansta, bankalar ve bankalara hizmet sunan kuruluşlar bir araya geldi.

Outsource çağrı merkezleri ve teknoloji altyapısı sunan firmalar bu aşamada ne gibi çözümler sunabilir?2018’de sektörü neler bekleyen gelişmeler neler? Bankacılıkta dijitalleşme ve mobil teknolojilere uyum süreci nasıl planlanmalı? Bankacılıkta verimli bir outsource ortaklığı için neler yapılmalı? (Bankacılık sektöründeki hizmet planlamalarında outsource firmalarının rolü, daha stratejik çözümler için karşılıklı beklentilerin analiz edilmesi ve öneriler), Yapay zeka ve robotik platformlar bankacılık sektörünü nasıl dönüştürecek?

Tüm bu soruların yanıt bulduğu konferans  22 Şubat tarihinde Fairmont Quasar Hotel İstanbul’da düzenlendi.

Kimler Katılmalı

Banka ve Finans kurumları, Outsource çağrı merkezleri, Altyapı çözümleri sunan firmalar, İnsan Kaynakları Yöneticileri, Operasyon Yöneticileri, BT Yöneticileri, Hukuk departmanları

Bize Ulaşın

Bankacılık sektörünün bugününü ve geleceğini şekillendirecek olan gelişmeleri konunun taraflarınca ele alacağımız bu önemli buluşmada yerinizi almak için bize ulaşabilirsiniz.

İçerik

Bankacılıkta dijitalleşme ve mobil teknolojilere uyum süreci nasıl planlanmalı? Bankacılıkta verimli bir outsource ortaklığı için neler yapılmalı? Yapay zeka ve robotik platformlar bankacılık sektörünü nasıl dönüştürecek?

Etkinlik Programı

  • 10:00 – 10:30
    Açılış

    KONUŞMACI
    Ahmet Yılmaz,
    BDDK, Finansal Tüketici İlişkileri Daire Başkanı
    Yakup Doğan
    Yapı Kredi, Genel Müdür Yardımcısı
  • 10:30 – 11:00
    Kahve Arası
  • 11:00 – 11:50
    Panel 1: Outsource

    KONUŞMACI
    Aytaç Aydın
    CMC, Genel Müdür
    Berna Çeliktürk Tan
    Arvato, Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı
    Okan Gözütok
    Atos, Direktör, İş Süreçleri Dış Kaynak Kullanımı Hizmetleri
    Yönetici: Rengin Ağılönü
    Erişim Müşteri Hizmetleri, Genel Müdür
  • 11:50 – 12:20
    Bankacılıkta Robotik Platformlar

    KONUŞMACI
    Kiran Lakkapragada,
    EVP Ramyan, Satış Geliştirme Direktörü
  • 12:30 – 13:30
    Öğle Yemeği
  • 13:30 – 14:20
    Panel 2: Teknoloji

    KONUŞMACI
    Ali Erhan Tamer
    Botudio, Kurucu ve CEO
    Ali Murat Alkanlı
    Arvato, Hizmet ve Çözüm Geliştirmeden Sorumlu İcra Kurulu Üyesi
    Tümer Gürkök
    SYS, Genel Müdür
    Yıldız Asılyazıcı
    Avaya, MEA & Türkiye Satış Mühendisliği Müdürü
  • 14:20 – 14:50
    Kahve Arası
  • 14:50 – 15:40
    Panel 3: Bankalar Ne Düşünüyor?

    KONUŞMACI
    Ahmet Baş
    İş Bankası, Dijital Bankacılık Operasyonları Bölüm Müdürü
    Akın Adıyaman
    Odeabank, İletişim Merkezi Grup Müdürü
    Altuğ Merhap
    Denizbank, Ödeme Sistemleri Şube Dışı Kanallar Grup Müdürü
    Yönetici: İlker Tekin
    Net Call Center, Genel Müdür
    Vedat Sencer Sözer
    Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi Direktörü

KONUŞMACILAR

Ahmet Baş
Ahmet Baş
İş Bankası, Dijital Bankacılık Operasyonları Bölüm Müdürü
Ahmet Yılmaz
Ahmet Yılmaz
BDDK, Finansal Tüketici İlişkileri Daire Başkanı
Akın Adıyaman
Akın Adıyaman
Odeabank İletişim Merkezi Grup Müdürü
Ali Erhan Tamer
Ali Erhan Tamer
Botudio, Kurucu ve CEO
Ali Murat Alkanlı
Ali Murat Alkanlı
Arvato, Hizmet ve Çözüm Geliştirmeden Sorumlu İcra Kurulu Üyesi oldu
Altuğ Merhap
Altuğ Merhap
Denizbank, Ödeme Sistemleri Şube Dışı Kanallar Grup Müdürü
Aytaç Aydın
Aytaç Aydın
CMC Turkey, Genel Müdür
Berna Çeliktürk Tan
Berna Çeliktürk Tan
Arvato, Genel Müdür Yardımcısı
İlker Tekin
İlker Tekin
Net Call Center, Genel Müdür
Kiran Lakkapragada
Kiran Lakkapragada
Ramyan EVP, Satış ve İş Geliştirme Direktörü
Okan Gözütok
Okan Gözütok
Atos, Direktör, İş Süreçleri Dış Kaynak Kullanımı Hizmetleri
Rengin Ağılönü
Rengin Ağılönü
Erişim Müşteri Hizmetleri, Genel Müdür
Tümer Gürkök
Tümer Gürkök
SYS, Genel Müdür
Vedat Sencer sözer
Vedat Sencer sözer
Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi Direktörü
Yakup Doğan
Yakup Doğan
Yapı Kredi, Alternatif Dağıtım Kanalları Genel Müdür Yardımcısı
Yıldız Asılyazıcı
Yıldız Asılyazıcı
Avaya, MEA & Türkiye Satış Mühendisliği Müdürü

Etkinlik Yeri

Fairmont Quasar
Mecidiyeköy Mahallesi, Büyükdere Caddesi, 76 B, 34394 İstanbul
22 Şubat 2018, 10:00 - 16:00

KAYIT FORMU

Etkinliğe katılabilmeniz için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.

* Doldurulması gerekli alan
[]
Katkılarıyla

Etkinliklerden haberdar olun!