Mayıs-Haziran 2022 Sayı:73

Call Center Life Digital, Yayında



Haziran'da buluşuyoruz

EXECUTIVE YAZ BULUŞMASI



Yeni Kategoriler ile başvurular başladı!

Turkey Call Center Awards

Tarih : 16 KASIM 2022

Saat : 18:00 - 20:00


3 - 4 Kasım 2021 tarihlerinde sektör temsilcileri online olarak bir araya geldi.

17. TÜRKİYE İLETİŞİM MERKEZİ GÜNLERİ

Yer : ONLINE

Tarih : 3-4 KASIM 2021

Saat : 10:00 AM - 4:00 PM


Banka ve sigortacılık sektörlerini outsource ve teknoloji tedarikçileriyle bir araya getirdik.

BANKA VE SİGORTA İLETİŞİM MERKEZLERİNDE SON GELİŞMELER 2022

Tarih : 1 Mart 2022

Saat : 10:00 - 16:00


GÜNCEL ETKİNLİKLERİMİZ
2002 yılında kurulan IMI Conferences, çağrı merkezi başta olmak üzere, farklı uzmanlık alanlarında konferans ve etkinliklere ev sahipliği yapmaktadır.
YAYINLARIMIZ
Call Center Life

Call Center Life; 2 aylık periyotlarla IMI tarafından yayınlanan aktüel içerikli sektör dergisidir.

İNTERNET SİTESİNE GİT
Radyo Call Center

Türkiye’nin ilk ve tek çağrı merkezi radyosu olarak 23 Ocak 2012’de yayın hayatına başlayan Radyocallcenter.com; çağrı merkezi sektörünün yanı sıra sektör dışından dinleyicilere de hitap etmektedir.

İNTERNET SİTESİNE GİT
Radyo Sanat Müziği

Meeting with its audience through only Turkish Classical Music without any interruption, advertisement, program for 7/24, radysanatmuzigi.com can also be listened from any point accessible to internet via mobile applications.

WEBSITE
TÜRKİYE ÇAĞRI MERKEZİ KATALOĞU

IMI Conferences yayınlarına dair detaylı bilgi için bize ulaşabilirsiniz.

GERÇEKLEŞEN ETKİNLİKLERİMİZ
Turkey Call Center Awards

Çağrı Merkezi Ödülleri 4 Kasım 2020 tarihinde 13. kez sahipleriyle online platformda buluştu.

16. Türkiye Çağrı Merkezi Günleri

Geçtiğimiz yıl, Öğrenme, Deneyimleme, Paylaşma ve Gelecek ana başlıkları altında farklı süreçleri konuşurken 2020’de ise Pandeminin Etkilerini 3 – 4 Kasım 2020’de online platform üzerinden konuştuk.

Çağrı Merkezi / E-Ticaret -Lojistik Buluşması

Çağrı merkezi hizmetleri için kurumlara özel hizmet planlamalarına daha stratejik çözümler sunulabilmesi ve beklentilerin daha iyi analiz edilmesi amacıyla hayata geçirilen sektör buluşmaları,«E-ticaret» ve «kargo/lojistik» sektörlerini hizmet sunan kurumlarla...