16. TÜRKİYE ÇAĞRI MERKEZİ GÜNLERİ

Hizmetlerin dijitale taşındığı çağrı merkezi sektörünün en büyük organizasyonu Call Center Days de artık dijitalde!


Türkiye’nin ilk ve en geniş kapsamlı çağrı merkezi organizasyonu bu yıl Online konsepti ile katılımcılarını buluşturdu.


Gelişmiş teknolojik altyapıya sahip online fuarımıza telefon, bilgisayar ya da tablet ile tüm tarayıcı ve işletim sistemleri üzerinden bağlantı sağlanabilecek. Online fuar ve konferans kapsamında gerçek fuar atmosferi, erişim kolaylığı, yüksek ziyaretçi kapasitesi ve canlı konferans olanakları katılımcıları bekleyen ayrıcalıklardan bazıları…


Konferans ve fuarın eşzamanlı gerçekleştirileceği organizasyonda, 2 gün süresince gerçekleşecek sunumları takip ederken, sanal fuarda fiziki ortamdaymış gibi standları gezebilir, firma temsilcileriyle iletişim kurabilirsiniz.


Fiziki fuar atmosferini dijital ortama taşıyan sanal fuar, katılımcı kurumlara ve ziyaretçilere gerçek fuar deneyimi yaşatacak.


2.günü sonunda ise, 13.kez gerçekleştireceğimiz “Çağrı Merkezi Ödülleri” Online olarak aynı platformda sahiplerini buldu.







SERGİ ALANI


FUAYE ALANI






ETKİNLİK PROGRAMI
  • 10:00 – 10:30

    Açılış Konuşması - Abdullah Kiğılı

  • 10:30 – 11:00

    Genesys Cloud ile İletişim Merkezinizi Geleceğe Taşıyın!

  • 11:00 – 11:30

    Çağrı Merkezinde Eğitim Farklı Olur

  • 11:30 – 12:00

    Neden Türkiye?

  • 14:15 – 14:30

    Pandemide Evden Çalışmanın Psikolojik Boyutu

  • 14:30 – 15:00

    Kalp Hızında Tepkiler “ Corona zamanlarında Müşteri Deneyimi

  • 15:00 – 16:00

    Panel: Yeni Normalde Çağrı Merkezleri ve Müşteri Deneyimi

KATKILARIYLA