18. TÜRKİYE İLETİŞİM MERKEZLERİ GÜNÜ

Türkiye İletişim Merkezleri Günü, sizlerin de desteğiyle 18. yılına taşıyacak olmanın gururunu yaşıyoruz.

İletişim merkezlerinin emekleme döneminden, ekonomiye ve istihdama olan katkısıyla ön plana çıkışına kadar geçen süreçte sektörün yükselişine birlikte tanıklık ettik. Zaman zaman zor günler yaşadık ve beraberce aştık.

 

Geride bıraktığımız 17 yılda, Türkiye İletişim Merkezi Günleri kesintisiz olarak her yıl sektörün nabzını tutmaya devam etti. Tıpkı sektör dinamikleri gibi sürekli gelişen, isminden formatına kadar sürekli kendini yenileyen bu önemli organizasyon, 2 yıllık pandemi arasının ardından yine yeniliklerle konuklarını ağırladı.


Organizasyon bu yıl da, sektörel yenilikler ve yeni yatırımlar için fırsatlar sunan sergi alanının yanı sıra, son trendleri gündemine taşıyarak hizmet kalitesinin arttırılması ve sektör yöneticilerinin global trendleri takip etmesine olanak sunan konferanslara ev sahipliği yaptı.




Sergi alanında yer almak için bilgi alınız;

handeakkus@imiconferences.com.tr 


Sergi Alanı Kataloğuna Buradan Ulaşabilirsiniz.






CLEVER DIALOGUE


ATOS


CUSTOMER EXPERIENCE LTD.

 


İSNET


ONSOFT


PERANET


PROCOM

SYS

TELUS

3D

CALL CENTER LIFE




ETKİNLİK PROGRAMI
  • 09.30 - 09.45

    Hoşgeldiniz: Hakan Çelik, Master Of Ceremony

  • 09.45 - 10.00

    Performans: Burhan Deniz / Webhelp

  • 10.00 - 10.30

    Hakan Polatoğlu, Eti Gıda İcra Kurulu Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyesi

  • 10.30 - 11.00

    Kahve Molası

  • 11.00 - 11.30

    Panel: İletişim Merkezlerinde Kadın Eli - Nil Keskin, Nesrin Yılmaz, Özlem Müftüoğlu, Hatice Altıner, Elçin Arslantaş

  • 11.30 - 11.50

    Oturum: Clever Dialoque

  • 11.50 - 12.30

    Panel: Neden Bu Şirkette Çalışmalıyım? (EVP)

  • 12.30 - 12.45

    Oturum: Çağrı Merkezleri Derneği

  • 12.45 - 13.45

    Öğle Yemeği

  • 13.45 - 14.00

    Performans: Yunus Emre Taşkan / Aksigorta

  • 14.00 - 14.30

    Oturum: Arzu Ünal Vmly&R, Yönetim Kurulu Başkanı

  • 14.30 - 15.10

    Panel: Müşteri Deneyim Merkezinin Geleceğini İcat Etmek - Alper Cumhur Albayrak, Aydın Akkuş, Celalettin Öztürk, Yıldırım Duyargil

  • 15.10 - 15.40

    Kahve Molası

  • 15.40 - 16.10

    Oturum: Metaverse Sosyal Yaşantımızda Neler Değiştirmeye Aday? Elif Dağdeviren – Manza.İo, Kurucu Ortak

  • 16.10 - 16.40

    Oturum: Sürücüyü Boşver, File Göre Tasarla! Müşteri Deneyiminde Davranışçı Yaklaşım - İhsan Özçıtak – Deeper - Yönetici Ortak

  • 16.40 - 17.10

    Kahve Molası

  • 17.10 - 17.40

    Oturum: Şirketler Ve Girişimler Nasıl Beraber Çalışır? - Tuğrul Ağırbaş, Girişimci Kurumlar Başkanı

  • 18.30 - 20.00

    Turkey Call Center Awards / Sefa Doğanay

ANA SPONSOR