BANKA VE SİGORTA İLETİŞİM MERKEZLERİNDE SON GELİŞMELER

İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ!


İletişim Merkezi hizmetlerinin önemli bir bölümünü oluşturan Bankacılık ve Sigorta sektöründe yaşanan gelişmeler, banka ve sigortalar için olduğu kadar, iletişim merkezi ve altyapı hizmeti sunan kurumların gündemini oluşturuyor.


Bu bağlamda konferansta, banka ve sigorta sektörüne yön veren gelişmeler, dijitalleşme etkisi, verimli bir outsource ortaklığı için gereken stratejiler, Covid-19 salgını ile Dijital Onboarding etkileri ve yeni düzenlemeleri, sektörünün müşteri memnuniyetine yönelik stratejileri, yasal ve hukuksal düzenlemelerin hizmet planlamalarına etkileri konuşulacak.


Çağrı Merkezleri yerini İletişim Merkezlerine bıraktı.


İletişim Merkezleri artık ana hizmet birimlerine dönüyor , bu dönüşüm 2021 ‘in ilk konferansı ile başladı ; Banka ve Sigorta İletişim Merkezleri Konferansında bir aradaydık.




ETKİNLİK PROGRAMI
  • 14:00 – 14:05

    Banka ve Sigorta İletişim Merkezleri Konferansına Hoşgeldiniz

  • 14:05 – 14:20

    Açılış Konuşması: Yeni Nesil Bankacılıkta İletişim Merkezlerinin Artan Önemi

  • 14:20 – 15:20

    Bankacılık Paneli

  • 15:25 – 15:40

    Açılış Konuşması: Sigortacılık Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu’nun Yapısı ve Vizyonu

  • 15:40 – 16:00

    Sigorta Oturumu : Pandemi döneminde Çağrı Merkezlerinde iletişimin gücü “Pandemi döneminde çağrı merkezlerinde dönüşüm ve uyumlanma süreci

KATKILARIYLA