Bu Etkinliğe Hemen Kayıt Olun KAYIT OL
MÜŞTERİ DENEYİMİ KONFERANSI

“Gül Tutanın Elinde Gül Kokusu Kalır ” Mevlana


“Gülmeyi Bilmeyen Dükkan Açmasın” ile başladığımız Müşteri Deneyimi Konferansları, “Bütün Aşklar Tatlı Başlar” ve “Kimse Ayranım Ekşi Demez” temalarıyla “Müşteriye” giden yolda yapılması gerekenleri paylaştık. Bu yıl ise “Gül Tutanın Elinde Gül Kokusu Kalır” teması ile satış sonrası hizmetlerin detaylarını ele aldık.


Zor olan başarmak mı yoksa başarıyı devam ettirmek mi? Bir firma için başta ‘’hedef’’ olan kişinin ‘’Satış’’ işlemi ile müşteriye dönüşmesi başarı kriteri için artık yeterli değil. Satışın ardından ‘’Müşteri’’nin duygusal bağ kurması firmanın yeni ‘’hedef’’lerinin de müşteriye dönüşmesi demek. Dijitalleşmenin getirisi ile iletişimin her an göz önünde gerçekleşmesi, süreci firmalar açısından karmaşık hale getirse de, doğru yönetildiğinde müşteriye uzatılan gülün kokusunun etkisi beklenenden çok daha büyük olabilir.




ETKİNLİK PROGRAMI
  • 14:00 – 14:05

    Hoş Geldiniz

  • 14:05 – 14:25

    Açılış Konuşması: “Yatsan da bunu yaparsa”

  • 14:25 – 14:55

    Yeni Nesil 112 Acil Çağrı Merkezi

  • 14:55 – 15:35

    Müşteri Deneyimi Yolculuğunda Gül Etkisi

  • 15:35 – 15:55

    Ödeme Teknolojilerinin Dönüşümü

  • 15:55 – 16:15

    "Foodtech" Yeni Normalde Online Yemek

  • 16:15 – 16:45

    Deneyimde Fark Yaratan Dijital Müşteri Hizmeti Uygulamaları

  • 16:45 – 17:30

    Satış Sonrasında “Dijital Hizmetler, Lojistik Süreçler”

KAYIT FORMU

Etkinliğe katılabilmeniz için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.

Firma Bilgileri
Katılımcı Bilgileri
250 TL + KDV / 1 Kişi

* Konferansa 15 gün kala yapılan kayıt iptallerinde sadece isim değişikliği kabul edilmektedir. Konferansa kayıt olmak için paylaştığınız veriler IMI Fuarcılık databankında kullanılmak üzere işlenmektedir. Konferansa katılarak verilerinizin paylaşımına onay verdiğiniz kabul edilir.

Bu Etkinliğe Hemen Kayıt Olun KAYIT OL