MÜŞTERİ DENEYİMİNDE BUKALEMUN ETKİSİ

Psikolojide Bukalemun etkisi, kişilerin farkında olmadan karşısındaki insanın davranışlarını uygulaması anlamına geliyor. Hayatta kalmak için kullanılan en çarpıcı stratejilerden birini uygulayan Bukalemun,  çevresel koşullara hızla adapte olabilmek gibi olağanüstü bir özelliğe sahip.

İş dünyasında hayatta kalabilmek ise karmaşık bir stratejiler ağı gibi görünse de, değişen koşullara uyum sağlayabilen ve hızlı değişimlere aynı hızda cevap verebilen firmaların dünden bugüne varlıklarını sürdürebildiğini görüyoruz.

Birçok açıdan değişkenlik gösteren, farklı pazarlarda farklı müşterilere hizmet sunan iletişim merkezleri için, hizmet verdiği sektörün dinamiklerini benimsemek, başka bir deyişle onun karakterine bürünmek hayati önem taşıyor. 

Kusursuz bir müşteri deneyimi yaratmaya odaklanmış olan iletişim merkezlerinin başarısı, hizmet verdikleri iş alanındaki pazar koşulları, artan/azalan iş hacmi, yasal düzenlemeler, yeni teknolojiler veya müşteri davranışlarındaki değişimleri doğru izlemeyi, analiz etmeyi ve uyum sağlayabilmesini gerektiriyor.

Müşteri Deneyiminde Bukalemun Etkisi konulu konferansta, iletişim merkezlerinin olağanüstü adaptasyon yeteneği, uygulamalar ve başarı hikayeleri, sektörün önde gelen kurumlarının temsilcileriyle birlikte ele alındı.



ETKİNLİK PROGRAMI
  • 10:00 - 10:20

    Gerçeğinizi Yönetmek, Algı Yönetmekten Daha Kolay

  • 10:20 - 10:40

    Yeni Nesil Müşteri Deneyimi ve Dinamikleri

  • 10:40 - 11:10

    Kahve Molası

  • 11:10 - 12:00

    Değişen Dünyada Müşteri Deneyiminin Önemi

  • 12:00 - 12:30

    Finansta Bukalemun Etkisi

  • 12:30 - 13:40

    Öğle Yemeği

  • 13:40 - 14:00

    Müşteri Deneyiminde Ürün Tanıma Teknolojisi ve Globalleşme Yolcuğu

  • 14:00 - 14:40

    Farklı Sektörlerin Gözünden Bukalemun Etkisi

  • 14:40 - 15:00

    Müşteri Deneyimi Yönetiminin zorlukları ve doğru uygulandığında sağladığı muhteşem sonuçlar!

  • 15:00 - 15:20

    Kahve Molası

  • 15:20 - 15:40

    NFT ve Metaverse Evreni sizi neye dönüştürecek?

  • 15:40 - 16:20

    Outsource Bukalemun Etkisi

Konferans Konuşmacıları
AHMET HAKAN ÖZGÜR
MANZA.IO, KURUCU ORTAK
ALPER KARAER
MODERATÖR: VAVACARS, PAZARLAMA BAŞKANI
ARZU ÜNAL
VMLY&R İSTANBUL YÖNETİM KURULU BAŞKANI
AYÇA KÜÇÜKCERAN ER
PUSULA CALL CENTER, OPERASYON VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ DİREKTÖRÜ
DİLARA ÇETİN
SİGORTAYERİ GENEL MÜDÜR YARDIMCISI
EMRE CANPOLAT
MODERATÖR: ATOS MÜŞTERİ HİZMETLERİ PROJE SERVİS İLETİM MÜDÜRÜ
ESRA TURHAN
MODERATÖR: DENİZBANK İLETİŞİM MERKEZİ GRUP MÜDÜRÜ
FATİH CESUR
MNG KARGO, MÜŞTERİ DENEYİMİ DEPARTMAN MÜDÜRÜ
FULYA SİLLE
VESTEL, MÜŞTERİ HİZMETLERİ İLETİŞİM MERKEZİ OPERASYON MÜDÜRÜ
GÖKHAN UĞURLU
CEO of Optimist Consulting / Lecturer at BAU / Former VP at Samsung Turkey
GÜNNUR BAYRAM KORKMAZ
BETEK BOYA, MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİMİ MÜDÜRÜ
HÜLYA TÜRKMEN
GARANTİ BBVA, MÜŞTERİ DENEYİMİ VE HİZMET MODELİ YÖNETİMİ DİREKTÖRÜ
İDİL NAMYETER
AGESA, MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİMİ GRUP MÜDÜRÜ
M. LEVENT ELMAS
E-TİCARET DİREKTÖRÜ
MURAT GÜNAY
MODERATÖR: PAPARA, MÜŞTERİ DENEYİMİ DİREKTÖRÜ
MUSTAFA ŞİPKA
KUVEYT TÜRK, SÜREÇ VE DENEYİM MERKEZİ MÜDÜRÜ
PROF. DR. AYTÜL ERÇİL
VISPERA, Co-Founder and Co-CEO
TAYLAN AKALIN
TEMPO BPO, SATIŞ VE PAZARLAMADAN SORUMLU İCRA KURULU ÜYESİ
TUBA ÖZDEMİR HESSE
KALEKİM, PAZARLAMA DİREKTÖRÜ
UMUT GÜNÇİÇEK
ATOS, OPERASYON MÜDÜRÜ
KATKILARIYLA