(Turkish) TURKEY CALL CENTER AWARDS

(Turkish) Turkey Call Center Awards Kayıtları Başladı!

Place : (Turkish) Online
Date : (Turkish) 4 Kasım 2021
Time : (Turkish) 19:00 - 20:30

TURKEY CALL CENTER DAYS

The Call Center Days is the most prestigious call center event in Turkey, offering a unique opportunity for those who want to learn more about Turkey’s Call Center Market

Place : ONLINE
Date : 3 - 4 NOVEMBER 2020
Time : 10:00 - 17:00

CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE

In the Customer Experience journey, complaint management and after-sales communication process will be transferred from the perspective of different sectors.

Place : Onlıne
Date : 24 SEPTEMBER 2020
Time : (Turkish) 14:00 - 17:30

CALL CENTER LIFE

Sectorial bulletin with actual content being published in monthly periods

Place : []
Date : []
Time : []

(Turkish) PANDEMİNİN 1 YILI NASIL GEÇTİ

(Turkish) Geçirdiğimiz 1 yılın detaylarını konuşacağımız konferansta sadece İletişim Merkezleri değil farklı sektör temsilcilerini bir araya getirdik.

Place : (Turkish) ONLINE
Date : (Turkish) 25 MART 2021
Time : (Turkish) 14:00 - 17:30

(Turkish) CALL CENTER RISING STAR

(Turkish) Çağrı Merkezleri olarak en değer verdiğimiz
Müşteri Temsilcisi ve Takım Liderlerini
yetenek ve başarıları ile
Call Center Rising Star’da ödüllendirdik.

Place : (Turkish) ONLINE
Date : (Turkish) 11 MART 2021
Time : (Turkish) 19:00 - 20:30

(Turkish) BANKA VE SİGORTA İLETİŞİM MERKEZLERİNDE SON GELİŞMELER

(Turkish) Bankacılık ve Sigorta sektörünün gelişmelerinin ele alındığı konferansta, bankalar, sigortalar ve hizmet sunan kuruluşlar bir araya geldi.

Place : (Turkish) ONLINE
Date : (Turkish) 25 ŞUBAT 2021
Time : (Turkish) 14:00 - 16:00

(Turkish) TURKEY CALL CENTER AWARDS ONLINE

(Turkish) Çağrı Merkezi Ödülleri 13. kez sahipleriyle online platformda buluştu.

Place : ONLINE
Date : 4 NOVEMBER 2020
Time : 19:00 - 20:30

CONVERSATIONS FROM HOME

We host you with conversations from home with expert names on pandemic sectoral effects.

Place : ONLINE CONVERSATIONS
Date : MARCH - APRIL
Time : (Turkish) -

Current Events

(Turkish) Turkey Call Center Awards / Onlıne

(Turkish) Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri Başvuruları Başladı!

(Turkish) ONLINE
(Turkish) 4 Kasım 2021
7:00 pm - 8:30 pm

(Turkish) 17. TÜRKİYE İLETİŞİM MERKEZİ GÜNLERİ

(Turkish) 17. Türkiye Çağrı Merkezi Günleri 3 - 4 Kasım 2021 tarihlerinde sektör temsilcilerini bir araya getiriyor.

(Turkish) ONLINE
(Turkish) 3-4 Kasım 2021
10:00 am - 4:00 pm

(Turkish) Müşteri Deneyimi Konferansı Online

(Turkish) “Gül Tutanın Elinde Gül Kokusu Kalır” teması ile satış sonrası hizmetlerin detaylarını ele aldık.

(Turkish) ONLINE
(Turkish) 27 Mayıs 2021
14:00 - 17:30

(Turkish) CALL CENTER LİFE ARTIK DİJİTALDE!

(Turkish) Yeni Bilgi Paylaşımı / Dijital Dünyaya Adım Attık

(Turkish) ONLINE
(Turkish) 2021

(Turkish) CALL CENTER RISING STAR

(Turkish) Çağrı Merkezleri olarak en değer verdiğimiz Müşteri Temsilcisi ve Takım Liderlerini yetenek ve başarıları ile Call Center Rising Star’da keyifli bir organizasyonla ödüllendirdik.

(Turkish) ONLINE
(Turkish) 11 Mart 2021
7:00 pm - 8:30 pm

(Turkish) Pandeminin 1 Yılı Nasıl Geçti?

(Turkish) Geçirdiğimiz 1 yılın detaylarını konuşacağımız konferansta sadece İletişim Merkezleri değil farklı sektör temsilcilerini bir araya getirdik.

(Turkish) ONLINE
(Turkish) 25 Mart 2021
14:00 - 17:30

(Turkish) Banka ve Sigorta İletişim Merkezlerinde Son Gelişmeler

(Turkish) Bankacılık ve Sigorta sektörünün gelişmelerinin ele alındığı konferansta, bankalar, sigortalar ve hizmet sunan kuruluşlar bir araya geldi.

(Turkish) ONLINE
(Turkish) 25 Şubat 2021
2:00 pm - 4:00 pm

16th CALL CENTER DAYS ONLINE

The Call Center Days is the most prestigious call center event in Turkey, offering a unique opportunity for those who want to learn more about Turkey’s Call Center Market

ONLINE
3 - 4 NOVEMBER 2020

Our Companies

Call Center Life

Being published for the purpose of supporting the development and promotion of Call center Sector, and enriching the communication within the sector, The Call Center Life magazine was introduced to publishing world in April 2010.

Radyo Call Center

The radyocallcenter.com, initiated by the IMI Conferences with an extensive interest and contribution of the sector, has started to broadcast on 23rd January 2012 as the first and only call center radio in Turkey.

Radyo Sanat Muzigi

Meeting with its audience through only Turkish Classical Music without any interruption, advertisement, program for 7/24, radysanatmuzigi.com can also be listened from any point accessible to internet via mobile applications.

Turkey Call Center Catalog

Turkey Call Center Catalog, most important reference source of the executives in the sector by gathering the institutions operating in the sector in a single source document.
first and only catalog of the call center industry, offers more active and easier access with mobil applications and provides the latest information to the users thanks to the mobile applications which can be updated each month regularly.

Events

Subscribe for new events!