Turkey Call Center Awards / Onlıne

ONLINE
4 Kasım 2021, 7:00 pm - 8:30 pm

ETKİNLİK HAKKINDA

2021 Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri Başvuru Kategorileri 

Sunumlarınızı hazırlarken aşağıdaki kriterleri dikkate alabilirsiniz.

Değerlendirme Kurulu

📍Akın Adıyaman – Odeabank (Eş Değerlendirme Kurulu Başkanı)

📍Barış Açarı – Sigortam.net

📍Berkant Dişcigil – Avivasa

📍Berna Tan – Mayen

📍Emre Silvan – Vodafone

📍Esra Turhan – Denizbank

📍Funda Seyrek Kantarlı – Turkcell Global Bilgi

📍Gürkan Platin – Next4biz (Değerlendirme Kurulu Başkanı)

📍Haktan Saran – Assistt

📍Işık Tazeler – Tempo

📍Kemal Yavuzçetin – Burganbank

📍Mahir Tüzün – Champs.Buzz

📍Okan Gözütok – Atos

📍Osman Fırat – Arçelik

📍Özlem Işık – Anadolu Hayat Emeklilik

📍Serdar Ceylan – GarantiBBVA

📍Serhan Şentepe – Onsoft

📍Yiğit Kızılyaprak – Avaya

ÖNEMLİ BİLGİLER

Başvuru Süreci

Türkiye İletişim Merkezi Ödüllerine başvurmak için; her katılımcı firma, ön bilgi formunu doldurup, başvuruda bulunmak istediği her kategori için ayrı ayrı en fazla 3 adet A4 sayfa ön bilgi yazısını, sunumunu ve ücret ödeme belgesi ile aşağıdaki adrese e-posta olarak gönderilmelidir.

handeakkus@imiconferences.com.tr

 

Önemli Tarihler
• Başvuru tarihleri: 1 Haziran – 30 Eylül
• Aday Listesi Açıklanma Tarihi: 11 Ekim
• Online Aday Sunum Toplantıları: 11 – 17 Ekim
• Ödül Töreni: 4 Kasım 2021, Perşembe

 

Değerlendirme Yöntemi

İzlenen süreç dâhilinde “Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri 2021” aday firmalarının listesi 11 Ekim 2021 Pazartesi günü IMI Conferences web sitesinde yayınlanacaktır. Aday listesinin yayınlanmasının ardından gerçekleştirilmiş olan başvurulara yönelik iptal talepleri değerlendirilemeyecektir.

“Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri” değerlendirme sunum toplantıları, belirlenen tarihte tüm jürinin katılımıyla gerçekleşecektir. Online platform üzerinden gerçekleşecek olan sunumlar için tarih bilgisi ve detaylar tüm adaylara bildirilecektir.

Adaylar, sunumlarını belirlenmiş olan tarihte ilgili jüri üyelerine yapacaklardır.

Kurumsal Kategori sunumlarının süresi 50 dakika sunum + 10 dakika Soru & Cevap, Bireysel Kategori sunumları ise 20 dakika sunum + 10 dakika Soru & Cevap olarak planlanacaktır.
Adayların ihtiyaç duyulan tüm bilgi ve belgeleri sunum esnasında paylaşmak üzere kanıt olarak sunmaları gerekmektedir. Temin edilemeyen belgeler değerlendirme kapsamı dışında tutulacaktır.
*Jüri üyeleri ek bilgi/belge talep etme hakkını saklı tutacaktır.

7 kategori arasından istediğiniz sayıda kategoriye aday olabilirsiniz.

Ödül kategorileri; İletişim Merkezi sektöründeki olabildiğince çok sayıda şirketin en az bir kategoriye katılabilmesini sağlamak için, geniş bir yelpazeyi yansıtacak biçimde belirlenmiştir.

 

Doğru Başvuru için;

  1. Kayıt formunu web sitesi üzerinden her kategori için ayrı ayrı doldurunuz.
  2. Word dokümanı olarak indirebileceğiniz Ön Bilgi formundaki iletişim bilgilerinize dair tüm ayrıntıları belirtmeyi unutmayınız.
  3. Katılacağınız kategoriyi kayıt formunda belirtmeyi unutmayınız.
  4. Değerlendirme Kurulu çok başvuruyu değerlendirmek ile yükümlü olup Kurumunuza ait sunumun açık ve net bir içerik olarak sunulması çalışmanızın öne çıkmasına katkıda bulunacaktır.
  5. Katılım şartları kısmında belirtildiği üzere başvuruda bulunduğunuz her kategori için en fazla 3 sayfa (A4) uzunluğunda tamamlayıcı/destekleyici ek bilgi/belge ekleyiniz.
  6. Başvurduğunuz her kategori için sunumlarınızı 30 Eylül 2021, Perşembe saat 17:00’a kadar handeakkus@imiconferences.com.tr e-mail adresine iletiniz.
  7. Katılım/Başvuru ücreti  “En İyi Müşteri Temsilcisi ve En İyi Takım Lideri” için 1.000 TL + (%18)KDV,  “Diğer Kategoriler” için 1.000 TL + (%18)KDV olarak düzenlenmiştir. Müşteri Temsilcisi ve Takım Lideri kategorilerinin her ikisinde de aday olunması halinde kategori sayısından bağımsız olarak tek ücret söz konusudur. (En İyi Müşteri Temsilcisi ve En İyi Takım Lideri kategorileri dışında, diğer kategorilerin bir veya birkaçına aday olan firmalar için toplam ücret 2.000 TL + (%18)KDV olacaktır.)
  8. Başvurular 30 Eylül 2021 tarihinde saat 17:00’a kadar yapılmalıdır.
  9. Tüm kategorilerde sadece kurumsal başvurular geçerlidir.
  10. En İyi Müşteri Temsilcisi ve En İyi Takım Lideri kategorilerinde her kurum sadece tek bir aday ile başvurabilir.
  11. Değerlendirme Kurulu gerek görürse ilgili kategorilerde ön eleme yapabilecektir.
  12. Bir kategoriye başvuru sayısının 3 firmadan az olması halinde, Değerlendirme Kurulu ilgili kategoriyi iptal edebilir.
  13. Değerlendirme Kurulu herhangi bir kategoride adaylar arasında “en iyi niteliğe” haiz bir katılımcı bulamamışsa, ilgili kategoride ödüle layık kurum bulunamadığını ilan eder.
  14. 2021 Türkiye İletişim Merkezi Ödül Töreni 4 Kasım 2021 tarihinde gerçekleştirilecektir.
  15. Başvuru adımlarını lütfen dikkatle okuyunuz.
  16. Sorularınız olması halinde Hande Akkuş ile iletişime geçebilirsiniz. handeakkus@imiconferences.com.tr
  17. Kayıtlarınızı, Hande Akkuş, IMI Conferences
    Tel: 0216- 575 59 42
    handeakkus@imiconferences.com.tr adresine gönderiniz.

 

BAŞARILAR DİLERİZ…

Başvuru Süreci

Başvurmak için; her katılımcı firma, ön bilgi formunu doldurup, başvuruda bulunmak istediği her kategori için ayrı ayrı en fazla 3 adet A4 sayfa ön bilgi yazısını, sunumunu ve ücret ödeme belgesi ile aşağıdaki adrese e-posta olarak gönderilmelidir.

Başvuru Ücreti

Katılım/Başvuru ücreti  “En İyi Müşteri Temsilcisi ve En İyi Takım Lideri” için 1.000 TL + (%18)KDV,  “Diğer Kategoriler” için 1.000 TL + (%18)KDV olarak düzenlenmiştir

Önemli Tarihler

• Başvuru tarihleri: 1 Haziran – 30 Eylül • Aday Listesi Açıklanma Tarihi: 11 Ekim • Online Aday Sunum Toplantıları: 11 – 17 Ekim • Ödül Töreni: 4 Kasım 2021, Perşembe 

KAYIT FORMU

Etkinliğe katılabilmeniz için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.

* Doldurulması gerekli alan

Firma Bilgileri

Başvuru Bilgileri


Etkinliklerden haberdar olun!