Türkiye İletişim Merkezleri Günü,
sizlerin de desteğiyle 18. yılına taşıyacak olmanın gururunu yaşıyoruz.
İletişim merkezlerinin emekleme döneminden, ekonomiye ve istihdama olan katkısıyla ön plana çıkışına kadar geçen süreçte sektörün yükselişine birlikte tanıklık ettik. Zaman zaman zor günler yaşadık ve beraberce aştık.
Geride bıraktığımız 17 yılda, Türkiye İletişim Merkezi Günleri kesintisiz olarak her yıl sektörün nabzını tutmaya devam etti. Tıpkı sektör dinamikleri gibi sürekli gelişen, isminden formatına kadar sürekli kendini yenileyen bu önemli organizasyon, 2 yıllık pandemi arasının ardından yine yeniliklerle konuklarını ağırladı.
Organizasyon bu yıl da, sektörel yenilikler ve yeni yatırımlar için fırsatlar sunan sergi alanının yanı sıra, son trendleri gündemine taşıyarak hizmet kalitesinin arttırılması ve sektör yöneticilerinin global trendleri takip etmesine olanak sunan konferanslara ev sahipliği yaptı.
Sergi alanında yer almak için bilgi alınız;
handeakkus@imiconferences.com.tr
Sergi Alanı Kataloğuna Buradan Ulaşabilirsiniz.
|
Performans: Yunus Emre Taşkan / Aksigorta
Turkey Call Center Awards / Sefa Doğanay
Oturum: Şirketler Ve Girişimler Nasıl Beraber Çalışır? - Tuğrul Ağırbaş, Girişimci Kurumlar Başkanı
Kahve Molası
Oturum: Sürücüyü Boşver, File Göre Tasarla! Müşteri Deneyiminde Davranışçı Yaklaşım - İhsan Özçıtak – Deeper - Yönetici Ortak
Oturum: Metaverse Sosyal Yaşantımızda Neler Değiştirmeye Aday? Elif Dağdeviren – Manza.İo, Kurucu Ortak
Kahve Molası
Panel: Müşteri Deneyim Merkezinin Geleceğini İcat Etmek - Alper Cumhur Albayrak, Aydın Akkuş, Celalettin Öztürk, Yıldırım Duyargil
Oturum: Arzu Ünal Vmly&R, Yönetim Kurulu Başkanı
Hoşgeldiniz: Hakan Çelik, Master Of Ceremony
Öğle Yemeği
Oturum: Çağrı Merkezleri Derneği
Panel: Neden Bu Şirkette Çalışmalıyım? (EVP)
Oturum: Clever Dialoque
Panel: İletişim Merkezlerinde Kadın Eli - Nil Keskin, Nesrin Yılmaz, Özlem Müftüoğlu, Hatice Altıner, Elçin Arslantaş
Kahve Molası
Hakan Polatoğlu, Eti Gıda İcra Kurulu Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyesi
Performans: Burhan Deniz / Webhelp