IMI Conferences tarafından 2017 yılından itibaren her yıl düzenlenen “Banka ve Sigorta İletişim Merkezlerinde Son Gelişmeler” Konferansı, banka ve sigortacılık sektörlerini outsource ve teknoloji tedarikçileriyle buluşturmaya devam ediyor. 1 Mart 2022’de, banka- sigorta sektörlerine dair çok değerli paylaşımlarda bulunmak üzere sınırlı sayıda yöneticiyi aynı çatı altında buluşturduk.
Yeni Nesil Bankacılık Anlayışında Müşteri İletişim Platformları Trendi
Kahve Molası
Çözüm Odaklı İletişim Merkezi Yönetimi
Finans Sektöründe Geleceğin Müşteri Hizmetleri Yönetimi
Müşteri Deneyiminde İletişim Merkezlerinin Artan Rolü
Öğle Yemeği
Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu’nun Yapısı ve Vizyonu
Sigorta Sektöründe İletişim Merkezlerinin Önemi
Kahve Molası
Sigortacılık Perspektifinden Kişisel Verilerin Korunması