Sergi Alanı Kataloğuna Buradan Ulaşabilirsiniz.
Türkiye İletişim Merkezleri Günü, sizlerin de desteğiyle 18. yılına taşıyacak olmanın gururunu yaşıyoruz.
İletişim merkezlerinin emekleme döneminden, ekonomiye ve istihdama olan katkısıyla ön plana çıkışına kadar geçen süreçte sektörün yükselişine birlikte tanıklık ettik. Zaman zaman zor günler yaşadık ve beraberce aştık.
Geride bıraktığımız 17 yılda, Türkiye İletişim Merkezi Günleri kesintisiz olarak her yıl sektörün nabzını tutmaya devam etti. Tıpkı sektör dinamikleri gibi sürekli gelişen, isminden formatına kadar sürekli kendini yenileyen bu önemli organizasyon, 2 yıllık pandemi arasının ardından yine yeniliklerle konuklarını ağırladı.
Organizasyon bu yıl da, sektörel yenilikler ve yeni yatırımlar için fırsatlar sunan sergi alanının yanı sıra, son trendleri gündemine taşıyarak hizmet kalitesinin arttırılması ve sektör yöneticilerinin global trendleri takip etmesine olanak sunan konferanslara ev sahipliği yaptık.
Performans: Yunus Emre Taşkan / Aksigorta
Turkey Call Center Awards
Şirketler Ve Girişimler Nasıl Beraber Çalışır?
Kahve Molası
Sürücüyü Boşver, File Göre Tasarla! Müşteri Deneyiminde Davranışçı Yaklaşım
Metaverse Sosyal Yaşantımızda Neler Değiştirmeye Aday?
Kahve Molası
Müşteri Deneyim Merkezinin Geleceğini İcat Etmek
Deneyim Büyüktür Algıdan!
Hoşgeldiniz: Hakan Çelik, Master Of Ceremony
Öğle Yemeği
Deneyim Konuşur!
Panel: Neden Bu Şirkette Çalışmalıyım? (EVP)
Doğru Ses Sizi ve Müşterilerinizi Memnun eder!
İletişim Merkezlerinde Kadın Eli
Kahve Molası
Açılış Konuşması: Teknoloji ve İnsan
Performans: Burhan Deniz / Webhelp