Ticaretin sınırlarını zorlayan ve iş dünyasına yeni bir soluk getiren
E-ticaret, bir sektör olmaktan çok, ticaretin geleneksel duvarlarını yıkan
yepyeni bir satış kanalı.
Ticaretin “dijital” halinin hayatımıza dahil olması, online platformların
sınırsız potansiyelini önümüze sererken, geleneksel ticaretin sınırlamalarını
kaldırdı. İşini dijital dünyaya taşıyarak daha geniş müşteri kitlesine
ulaşanlar bu dönüşümün önemli bir parçası ve öncüsü oldular.
Unutmamak gerekir ki, E-ticaret sadece bir alışveriş şekli değil, ticaretin
geleceğidir. Ancak, Amazon gibi trend belirleyen şirketlerin uygulamalarına
bakıldığında, e-ticareti geleneksel kanallardan ayrı düşünmenin ne büyük bir
yanılgı olduğu anlaşılıyor. Öyle ki Mastercard verilerine göre geçtiğimiz yıl
mağaza satışları 13.4’lük bir artış gösterirken, online alışverişler 2.2
oranında büyüme yaşadı. “Deneyim”in tüketici gözündeki önemini bir kez daha ortaya
koyan bu veriler, online alışverişin tek bir satış kanalı olmaktan çok, diğer
kanallarla ve yeni teknolojilerle entegre bir ticarete doğru evrildiğini
gösteriyor.
Tüketicilere ürünleri sanal olarak deneyimleme ve
görselleştirme imkanı sunan AR ve VR teknolojileri, nesnelerin interneti, metaverse ve sanal mağazalar,
e-ticareti fiziksel alışveriş deneyimine daha çok yakınlaştırırken, fiziksel
mağazalar da bu deneyimin önemli bir parçası olmayı sürdürüyor.
Tüm bu gelişmeleri ve daha fazlasını ele alacağımız Ticaretin “dijital” hali
konferansında, ilham verici başarılara imza atan kurumların temsilcilerini ve
işinde dijitalleştirmenin gücünü keşfedenleri, bir araya getirdik!
HOŞGELDİNİZ
DOGOSTORE'UN GLOBAL BİR MARKAYA DÖNÜŞÜMÜ
BİR BAĞ’LILIK HİKAYESİ / SUVLA KURUCUSU SELİM ZAFER ELLİALTI
KAHVE MOLASI
MÜŞTERİ TALEPLERİNE, TERCİHLERİNE UYGUN ÖDEME SİSTEMLERİ VE BU TALEPLERİN DEĞİŞİMİ
E TİCARETTE MÜŞTERİ YOLCULUĞU
KARGO&LOJİSTİK FİRMALARININ KARŞILAŞTIĞI ZORLUKLAR VE ÇÖZÜMLERİ
ÖĞLE YEMEĞİ
MARKALAR İÇİN DOĞRU KONUMLAMA
KAHVE MOLASI
GELECEĞİN MÜŞTERİ DENEYİMİ: MÜŞTERİ HİZMETLERİ VE E-TİCARETİN BİRLEŞİMİ” MÜŞTERİ NE İSTER?
KAHVE MOLASI
E-TİCARETİN YENİ YASASI VE BAKANLIK DENETLEME SÜREÇLERİ