BAŞVURU SÜRECİ TAMAMLANDI
ÖNEMLİ TARİHLER
• Başvuru tarihleri: 27 Haziran – 27 Eylül 2024
• Aday Sunum Toplantıları: 4-5 Ekim 2024
• Ödül Töreni: 22 Ekim 2024, Salı - Mandarin Oriental Bosphorus, İstanbul
2024 Turkey Call Center Awards Aday Firmalar
2024 Turkey Call Center Awards Kategoriler
1-
100'den Az Çalışanlı En İyi İletişim Merkezi Kriterleri
2- 100'den Fazla Çalışanlı En İyi İletişim Merkezi Kriterleri
3-
En İyi Çalışan Deneyimi Kriterleri
4- En İyi Dış Kaynak Ortaklığı Kriterleri
5-
En İyi Kalite ve Gelişim Yönetimi Kriterleri
6-
En İyi Müşteri Deneyimi Kriterleri
7-
En İyi Müşteri Temsilcisi Kriterleri
8- En İyi Takım Lideri Kriterleri
9- En İyi Veri - Yapay Zeka Kullanımı Kriterleri
10- En İyi Teknoloji Çözümü Kriterleri
11- Jüri Özel Ödülü Kriterleri
Değerlendirme Yöntemi
*İzlenen süreç dâhilinde “Türkiye
İletişim Merkezi Ödülleri 2024” aday firmalarının listesi 1 Ekim 2024 Salı günü IMI Conferences web sitesinde yayınlanacaktır. Aday
listesinin yayınlanmasının ardından gerçekleştirilmiş olan başvurulara yönelik
iptal talepleri değerlendirilemeyecektir.
*“Türkiye İletişim Merkezi
Ödülleri” değerlendirme sunum toplantıları, belirlenen tarihte ilgili
kategori jürilerinin katılımıyla gerçekleşecektir. Fiziksel olarak
gerçekleşecek olan sunumlar için tarih bilgisi ve detaylar tüm adaylara
bildirilecektir.
*Adaylar, sunumlarının kısa
versiyonunu son başvuru tarihinde (27 Eylül) evraklarıyla birlikte
iletmelidirler.
*Adaylar, sunumlarını belirlenmiş
olan tarihte ilgili jüri üyelerine yapacaklardır.
*Kurumsal Kategori sunumlarının süresi Soru &
Cevap dahil 40 dakika,
*En iyi iletişim merkezi kategorileri sunum süresi Soru & Cevap dahil
60 dakika,
*Bireysel Kategori sunumları ise Soru & Cevap dahil
30 dakika sunum olarak planlanacaktır.
*Adayların ihtiyaç duyulan tüm bilgi ve belgeleri sunum esnasında paylaşmak
üzere kanıt olarak sunmaları beklenmektedir, temin edilemeyen belgeler değerlendirme
kurulu onayıyla değerlendirme kapsamı dışında tutulabilir.
*Aday listesinin yayınlanmasının ardından gerçekleştirilmiş olan başvurulara yönelik iptal talepleri değerlendirilemeyecektir. Sunumlara katılmayan firmalar değerlendirme dışı kalacak, ödül töreninde firma isimleri yer alacaktır.
*Jüri üyeleri gerekli durumlarda ek bilgi/belge talep etme hakkını saklı tutacaktır.
*Ödül kategorileri; İletişim Merkezi sektöründeki olabildiğince çok sayıda şirketin en az bir kategoriye katılabilmesini sağlamak için, geniş bir yelpazeyi yansıtacak biçimde belirlenmiştir.
Doğru Başvuru için;
1. Kayıt formunu web sitesi üzerinden
her kategori için ayrı ayrı doldurunuz.
2. Kategorilere ait kriterlere üzerlerini
tıklayarak ulaşabilirsiniz.
3. Word
dokümanı olarak indirebileceğiniz Ön Bilgi formu ndaki iletişim bilgilerinize dair tüm
ayrıntıları belirtmeyi unutmayınız.
4. Katılacağınız
kategoriyi web sitesindeki kayıt formunda belirtmeyi unutmayınız.
5. Değerlendirme
Kurulu çok başvuruyu değerlendirmek ile yükümlü olup Kurumunuza ait sunumun
açık ve net bir içerik olarak sunulması çalışmanızın öne çıkmasına katkıda
bulunacaktır.
6. Katılım
şartları kısmında belirtildiği üzere başvuruda bulunduğunuz her kategori için
en fazla 3 sayfa (A4) uzunluğunda tamamlayıcı/destekleyici ek bilgi/belge
ekleyiniz.
7. Başvurduğunuz her kategori için sunumlarınızı 27 Eylül 2024, Cuma saat 17:00’a kadar handeakkus@imiconferences.com.tr e-mail adresine iletiniz. Son başvuru tarihine kadar tüm evrakları
(Kısa sunum, ön bilgi
formu ve ödeme dekontu) tamamlanmayan firmaların adaylıkları kabul
edilmeyecektir.
8. Adaylık Katılım / Başvuru
ücreti
1 kategori 500 € + KDV / 2 kategori 750 € +
KDV / 3 ve üzeri kategori 1000 € + KDV
Hesap bilgisi: İMİ Fuarcılık
Hiz. Ltd. Şti.
Yapı Kredi Bankası İçerenköy Şubesi/TL IBAN:TR10
0006 7010 0000 0071 5708 83
Yapı Kredi Bankası İçerenköy Şubesi/EUR IBAN:TR53
0006 7010 0000 0071 5708 85
Türk Lirası
ödeme yapılması halinde, ödeme yapıldığı günkü Merkez Bankası Euro Efektif
Satış Kuru geçerlidir.
9. Başvurular
tüm evraklarla birlikte 27 Eylül 2024 tarihinde, saat 17:00 ’a kadar
yapılmalıdır.
10. Tüm kategorilerde
sadece kurumsal başvurular geçerlidir.
11. En İyi Müşteri
Temsilcisi ve En İyi Takım Lideri kategorilerinde her kurum sadece tek bir
aday ile başvurabilir.
12. Değerlendirme Kurulu
gerek görürse ilgili kategorilerde ön eleme yapabilecektir.
13. Bir kategoriye
başvuru sayısının 3 firmadan az olması halinde, Değerlendirme Kurulu ilgili
kategoriyi iptal edebilir.
14. Değerlendirme Kurulu
herhangi bir kategoride adaylar arasında “en iyi niteliğe” haiz bir katılımcı
bulamamışsa, ilgili kategoride ödüle layık kurum bulunamadığını ilan eder.
15. 2024 Türkiye İletişim Merkezi Ödül Töreni 22 Ekim 2024 tarihinde görkemli bir gecede Mandarin Oriental Bosphorus, İstanbul'da gerçekleştirilecektir. Ödül töreni katılımı tüm katılımcılar için (adaylar dahil) ücretlidir. (500€ + KDV/kişidir.)
16. Başvuru adımlarını
lütfen dikkatle okuyunuz.
17. Sorularınız olması
halinde Hande Akkuş ile iletişime geçebilirsiniz. handeakkus@imiconferences.com.tr
18. Kayıtlarınızı, Hande
Akkuş, IMI Conferences
Tel: 0216 575 59 42
handeakkus@imiconferences.com.tr adresine gönderiniz.
BAŞARILAR DİLERİZ…
DEĞERLENDİRME KURULU
*Sıralama alfabetik olarak yapılmıştır.
Etkinliğe katılabilmeniz için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.
* Aday listesinin yayınlanmasının ardından gerçekleştirilmiş olan başvurulara yönelik iptal talepleri değerlendirilemeyecektir.