BANKA VE SİGORTA İLETİŞİM MERKEZLERİNDE SON GELİŞMELER 2023

6 Şubat tarihinde, 10 ilimizde büyük yıkıma neden olan deprem felaketinin üzüntüsünü tüm Türk ulusu olarak derinden yaşıyoruz. 

Acımızın henüz çok taze olduğu şu günlerde, bir yandan felaketin etkileri devam ederken diğer yandan birlik ve beraberliğin iyileştirici gücüne hep birlikte tanık oluyoruz. 

Devletin, vatandaşlarımızın ve tüm kurumların seferber olduğu bu yapı içinde, ihtiyaç duyulan desteğin sağlanması aşamasında banka ve sigorta kurumları büyük önem taşıyor.

Banka ve Sigorta sektöründeki son gelişmelerin yanı sıra, kamu otoriterleriyle işbirliği içinde olabilmek, deprem bölgesinde finansal hizmetleri kesintiye uğramadan sürdürebilmek, olası afetler öncesinde doğru şekilde koordine olabilmek ve alınacak önlemlere dair detayların konuşulacağı “Banka ve Sigorta İletişim Merkezlerinde Son Gelişmeler” Konferansı 2 Mart tarihinde sektör temsilcilerini buluşturduk



Ülke tarihimizin en ağır felaketlerinden birini yaşadığımız 6 Şubat Kahramanmaraş depremi, başta bu afeti yaşayanlar olmak üzere hepimizde kapanması zor yaralar bıraktı. 

Afette yakınlarını kaybeden ve zarar gören tüm vatandaşlarımıza sabır diliyor, birlik ve beraberlikle bu acıların biraz olsun üstesinden gelebileceğimize inanıyoruz. 

Bu aşamada, ilk anlardan itibaren toplumun her kesiminin dahil olduğu seferberlik ruhunun devamı ve afet sonrası düzenlenen yardımların sürekliliği büyük önem taşımaktadır.

Bu nedenle, 2023 yılında düzenlenecek konferans ve etkinliklerin gelirlerinden bağışlarımız devam edecektir.

Yaşadığımız bu büyük afette yaralarımızı birlikte saracağız…








ETKİNLİK PROGRAMI
  • 10.00 - 10.20

    Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumuna İlişkin Son Düzenlemeler

  • 10.20 - 10.40

    Olağanüstü Durum Yönetimi: Kurumsal İş Sürekliliği ve Çözüm Stratejileri

  • 10.40 - 10.55

    Kahve Molası

  • 10.55 - 11.35

    Panel - Finans Sektöründe Son Gelişmeler

  • 11.35 - 11.50

    Kahve Molası

  • 11.50 - 12.30

    Panel - Teknoloji Dünyasında Son Gelişmeler

  • 12.30 - 13.30

    Öğle Yemeği

  • 13.30 - 14.00

    Hizmet Sunumunda Dikkat Edilecek Kritik Hususlar

  • 14.00 - 14.30

    Puretic, Bilgi Teknolojileri ve Data Driven Çözümler

  • 14.30 - 15.00

    Kahve Molası

  • 15.00 - 15.40

    Panel - Sigorta Sektöründe Son Gelişmeler

Konferans Konuşmacıları
Alper Özdemir
BDDK Finansal Tüketici İlişkileri Daire Başkanı
Can Demirağ
Consult Saga Kurucu Ortağı
Ferit Büyükkeçeci
Sigortam.net - Teknoloji Ve Veriden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı
Gönül Sema Söğütlü
İş Bankası Müşteri İlişkileri Bölümü Müdür Yardımcısı
Güray Yılmaz
Teleperformance Türkiye - CIO
Hande Hatunoğlu Kurtulan
Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu Bölüm Başkanı
İdil Namyeter
Agesa Müşteri Hizmetleri Yönetimi Grup Müdürü
Levent Yörük
Puretic Kurucu Ortağı
Moderatör: Ali Tuğrul Uzun
KPMG Türkiye, Sigortacılık Sektör Lideri Denetim ve Güvence Hizmetleri Yardımcı Ortak
Moderatör: Celalettin Öztürk
Atos Müşteri Hizmetleri It & Network Manager
Moderatör: Yıldırım Duyargil
Customer Experience - CEO
Özgüven Saymaz
Denizbank İş Sürekliliği Grup Müdürü
Özlem Çankaya Karaali
Metlife, Telesatış Kıdemli Müdürü
Seçkin Özel
Microstategy Satış Mühendisi
Uğur Karataş
Burgan Bank Kurumsal Mimari Ve İnovasyon Bölüm Başkanı
Zafer Güldür
IBTech Communications Domain Manager
KATKILARIYLA