Bu Etkinliğe Hemen Kayıt Olun KAYIT OL
MÜŞTERİ DENEYİMİ KONFERANSI 2024


Farklı ol, ses ol, YANKI DEĞİL!
Be different, be a voice, NOT AN ECHO!





Başarılı markaların ürün ve hizmetlerini kopyalamak son derece kolayken, sunulan deneyimi kopyalamak neredeyse imkansızdır. Sunulan deneyimin ardındaki kurum kültürü, müşteriye atfedilen değer ve birbiriyle bağlantılı birçok değişken, deneyimi benzersiz ve özgün kılar.

Bu nedenle markaların, yol haritasını oluştururken, kendi dinamiklerini göz önüne bulundurarak, fiyat ve kalite beklentilerinin ötesinde değer odaklı bir zemine oturtulmuş eşsiz bir deneyim sunmaları beklenmektedir.

Peki, rekabetçi dünyanın mor ineği olarak, müşteri ve çalışanlarına atfedilen önemi benzersiz kılmak neden bu kadar önemli?

Albert Einstein’ın “Be  different, be a voice, not an echosözü, hayatın her alanında bu farklılaşmanın değerini vurguluyor.

Müşteri İletişim sürecini, hayata dair evrensel söylemler ve temel ilkeler çerçevesinde ele aldığımız ‘Müşteri Deneyimi Konferansı’nda bu yıl, yankı değil ses olmanın, müşteriye eşsiz ve özgün deneyimler yaşatmanın önemini ve inceliklerini konuşacağız.

Bu özel buluşmada siz de yerinizi alabilirsiniz.










ETKİNLİK PROGRAMI
  • 10.00 - 10.10

    HOŞGELDİNİZ

  • 10.10 - 10.40

    DUYURULACAK

  • 10.40 - 11.20

    BAŞARILI BİR MÜŞTERİ DENEYİMİ STRATEJİSİ OLUŞTURMAK

  • 11.20 - 11.50

    KAHVE MOLASI

  • 11.50 - 12.30

    FARK YARATAN DENEYİM SIRLARI

  • 12.30 - 13.30

    ÖĞLE YEMEĞİ

  • 14.00 - 14.30

    DUYURULACAK

  • 14.30 - 15.20

    MÜŞTERİ SADAKATİ VE MEMNUNİYETİ: BAŞARIYA GİDEN YOL

  • 15.20 - 15.50

    KAHVE MOLASI

  • 15.50 - 16.30

    MÜŞTERİ DENEYİMİNDEKİ DEĞİŞEN DİNAMİKLER

Konferans Konuşmacıları
ALPEREN ADİKTİ
SALUS, CEO
DEMET SARI
sahibinden.com, SATIŞ VE MÜŞTERİ DENEYİMİ GENEL MÜDÜR YARDIMCISI
DUYGU BAYRAM
TEKNOSA, MÜŞTERİ DENEYİMİ, CRM VE VERI ANALITIĞI GRUP MÜDÜRÜ
ELİF İSMAİLOĞLU
SUWEN, PAZARLAMA DİREKTÖRÜ
ESİN ÇINAR
AYGAZ, SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK DİREKTÖRÜ
FİLİZ AHAT BAYRAM
KOTON MÜŞTERİ DENEYİMİ VE SATIŞ OPERASYONEL MÜKEMMELİYET DİREKTÖRÜ
GÖKHAN ÇAKMAK
CARREFOURSA, E-TİCARET VE MÜŞTERİ DENEYİMİ GRUP MÜDÜRÜ
GÜLŞAH PİŞİRİCİ VAROL
YEPAŞ MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİCİSİ
MODERATÖR: AYŞEGÜL ESER
KPMG TÜRKIYE, STRATEJİ VE OPERASYONLAR DİREKTÖRÜ
MODERATÖR: DR. ALTUĞ YALÇIN
SYMETRICX, KURUCU ORTAK
MODERATÖR: MURAT GÜNAY
RABAM, CEO
MODERATÖR: SADIK DEMİRCİ
BCC İLETİŞİM, GENEL MÜDÜRÜ
TALİ SALHON
PAKET MUTFAK, CEO
UYGUR AKKAŞ
CHAMPS, SATIŞ GENEL MÜDÜR YARDIMCISI
KAYIT FORMU

Etkinliğe katılabilmeniz için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.

Firma Bilgileri
Katılımcı Bilgileri
2024 Müşteri Deneyimi konferansı için 3 Mayıs'a kadar yapılacak kayıtlar için: 4.950 TL + KDV/Kişi

* Konferansa 15 gün kala yapılan kayıt iptallerinde sadece isim değişikliği kabul edilmektedir. Kayıt olmak için paylaştığınız veriler IMI Fuarcılık databankında kullanılmak üzere işlenmektedir. Konferansa katılarak verilerinizin paylaşımına onay verdiğiniz kabul edilir.

KATKILARIYLA
Bu Etkinliğe Hemen Kayıt Olun KAYIT OL