MÜŞTERİ DENEYİMİNDE WU WEI ETKİSİ

Müşteri İletişim sürecini, hayata dair evrensel söylemler ve temel ilkeler çerçevesinde ele aldığımız “Müşteri Deneyimi Konferansını 7. Kez gerçekleştirmeye hazırlanıyoruz.

“Gülmeyi Bilmeyen Dükkan Açmasın” ile başlayan konferanslar serisinde bu yılki ana temamız: Çanağa Ne Doğrarsan Kaşığına O Çıkar

Bir işte ne kadar hazırlık yapılmışsa o kadar verim alınacağını ve harcanan çabanın ileride mutlaka karşılık göreceğini ifade eden bu atasözünü, kurumsal iletişim sürecinin ana öğeleri olan kurum ve müşteri arasındaki iletişim kapsamında ele alıyoruz.  

Çince’de "eylemsiz, çabasız, hareketsiz" anlamına gelen Wu Wei kavramına göre, hayat doğal akışında ve en az çabayla devam eder. “Eylemsiz eylem” olarak nitelendirilecek bu kavram, hiçbir şey yapmamak ve doğal akışa teslim olmak demektir. Wu wei kavramının müşteriyi temsil ettiği bu temada kurumlar ise çanağına ne doğrarsa kaşığa o çıkacaktır.”

İletişim kurma ve problemi çözüme ulaştırma aşamasında müşterinin eylemsiz kalabilmesi, sizin bu konuda sarf edeceğiniz çabaya ve ön hazırlığa bağlıdır. Müşterisinin hayatını kolaylaştırmayan ve bu eylemsizliği destekleyecek stratejiler geliştirmeyen kurumlar geride kalırken, müşterinin kat etmesi gereken yolu kısaltmak için harcanan tüm çabalar, müşteri memnuniyeti ve bağlılığı anlamında mutlaka karşılığını bulacaktır.


10 Mayıs tarihinde farklı sektörlerin temsilcileri bir araya geldi.




ETKİNLİK PROGRAMI
  • 09.40 - 10.00

    Açılış Konuşması: AI in CX: Yapay Zeka Çağında Müşteri Deneyimi

  • 10.00 - 10.20

    Müşteri Deneyimi ve Ayak İzi

  • 10.20 - 10.40

    Müşteri Deneyiminde "Sıfır Eğitim" Sistemi

  • 10.40 - 11.10

    Kahve Molası

  • 11.10 - 11.40

    Kulağımızla İşitiyoruz Ama Beynimizle Dinliyoruz

  • 11.40 - 12.20

    Panel: Daha Etkin Müşteri Deneyimi

  • 12.30 - 13.30

    Öğle Yemeği

  • 13.30 - 14.00

    Müşteri Deneyiminde Yeni Nesil Çalışma Modelleri

  • 14.00 - 14.30

    Müşteri Deneyimi Metriklerinde Efor Etkisi

  • 14.30 - 15.00

    Kahve Molası

  • 15.00 - 15.50

    Panel: Ölçemediğiniz Şeyi Yönetemezsiniz!

Konferans Konuşmacıları
ALTUĞ YALÇIN
Symetrıcx, Founder
AYŞEGÜL ESER
Moderatör: Kpmg Türkiye Strateji & Operasyonlar Direktörü
BANU HASBORA
Moderatör: Tonguçworks Chıef Sales Marketıng Offıcer
BİLGE KIRAN
Vaıllant Group Head Of Brand & Customer Experıence Dırector
CAN İLKHAN
Bircom, Ceo
ERDEM SAĞLAMER
Allianz, Müşteri Deneyimi Direktörü
EREN ARSLAN
Vodafone Türkiye Müşteri Çözüm Yönetimi Müdürü
ERKAN UZUNOĞLU
İncehesap.com Müşteri Deneyimi Direktörü
ESİN ÇINAR
Sendeo, Ticari Faaliyetler Direktörü
GAMZE HELVACIKÖYLÜ
Binbin, Head Of Customer Experience
GÖKHAN UĞURLU
Ceo Of Optımıst Consultıng
GÜL ELİTOK
Yves Rocher Customer & Marketıng Insıght Manager
KAHRAMAN GÜL
Suwen – CRM, E-Ticaret ve Dijital Pazarlama Direktörü
Murat Akgöz
E-Bebek Satış Sonrası Hizmetler Müdürü
Murat Öner
Cimri Satış Direktörü
Sibel Erensoy Eskin
Moderatör: Champs.Buzz Kurucu Ortak
SİNAN DUMLU
NETAŞ, CEO
KATKILARIYLA